Menu

Kaufland pošesté boduje v České chuťovce

30. 10. 2020

Uzená masa a klobásy nové privátní značky Kauflandu K-Mistři od fochu a polévka Zelňačka K-Jarmark byly oceněny ve 12. ročníku soutěže o značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek „Česká chuťovka“. Společnost Kaufland se svými privátními značkami boduje již pošesté v řadě, letos s devíti produkty.

Kaufland Česká republika v.o.s. je součástí německé obchodní skupiny Schwarz. Na český trh vstoupil v roce 1998 a v současné době zde provozuje 134 prodejen, dvě logistická centra a vlastní masozávod. V České republice zaměstnává více než 23 500 lidí. Kaufland působí kromě Česka v dalších sedmi zemích světa: v Německu, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Rumunsku, Bulharsku a Moldávii. Celkem provozuje více než 1 300 prodejen, masozávody a logistická či distribuční centra. Zaměstnává více než 150 tisíc lidí.

„Velmi si ceníme tohoto prestižního ocenění od nezávislých odborníků. Potvrzuje vysokou kvalitu našich privátních značek, kterým věnujeme opravdu velkou pozornost a vyvíjíme stále další,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti
                                                                                                                                 
Kaufland Česká republika.

Soutěže, která se konala ve spolupráci se Stálou komisí Senátu pro rozvoj venkova pod záštitou 1. místopředsedy Senátu Jiřího Růžičky a ministra zemědělství Miroslava Tomana, se účastnily tuzemské potravinářské podniky. V široké konkurenci zabodovalo osm masných produktů společnosti Kaufland:
Oravská slanina, Uzená slanina, Uzená vepřová žebírka, Kladenská pečeně, Uzené vepřové ramínko, Debrecínský špek a klobásy – Vinná podle receptury z roku 1955 a Klobása se sušenými rajčaty. Všechny oceněné masné výrobky vyrábí Kaufland ve svém vlastním masozávodě v Modleticích u Prahy. Patří pod novou privátní značku K-Mistři od fochu, která byla představena letos v létě a propojuje tradiční poctivé řemeslo, úctu k surovině a nejmodernější technologie.

Díky vlastnímu masozávodu, který máme jako jediný maloobchodní řetězec, můžeme zákazníkům nabídnout plnou kontrolu nad kvalitou masa od pečlivého výběru dodavatelů až po distribuci do prodejen,“ vysvětluje Renata Maierl.


Uzená masa a slaniny
od K-Mistrů od fochu z Modletic obsahují minimálně 90 % masa, jsou vyrobeny podle Českých cechovních norem, uzeny na bukových štěpkách a neobsahují zvýrazňovače chuti. Čerstvé klobásy jsou vyráběny podle tradičních receptur, bez zvýrazňovačů chuti a v přírodním skopovém nebo vepřovém střívku a splňují České cechovní normy. Na výběr je z několika typů a oceněna byla Klobása se sušenými rajčaty. Trendem poslední doby je návrat k tradicím, proto Kaufland v loňském roce obnovil výrobu Vinné klobásy podle receptury z roku 1955 s kvalitním Veltlínským zeleným z Vinařství Bzenec, za kterou získal další ocenění.

Privátní značka K-Jarmark byla představena na podzim loňského roku, zahrnuje již přes 130 výrobků výhradně od českých výrobců – mléčné produkty, uzeniny, pečivo i hotová jídla, a nově ji zákazníci najdou i v čerstvých pultech. Oceněná Zelňačka – klasická polévka se zelím a uzeninou je připravována z kvalitních českých ingrediencí a podle tradiční receptury. Nese označení Česká potravina.

Soutěž Dobrý tuzemský potravinářský výrobek „Česká chuťovka“ vyhlašují společnost SYMPEX GROUP a zapsaný spolek Česká cesta – Via Bohemica. Ocenění „Česká chuťovka“ uděluje každoročně na podzim komise nezávislých odborníků. Garanty soutěže jsou Vysoká škola chemicko-technologická v Praze, Vyšší odborná škola ekonomických studií, Střední průmyslová škola potravinářských technologií a Střední odborná škola přírodovědná a veterinární (Podskalská), kde se výrobky testují. Všechny soutěžní artikly musí být vyrobeny v Česku. Hodnotícími parametry jsou pak především chuťové parametry, vzhled a konzistence výrobků.
Připravil Jiří Uhlíř.

www.kaufland.cz
www.ceskachutovka.cz
www.facebook.com/ceskachutovka



Archiv