Související články
Rekordně úspěšný Česko-slovenský husí pochod.
Na to, čím se Česko-slovenský husí pochod letos liší od předešlých, jsme se ptali výkonného ředitele SIVEK HOTELS Viliama Siveka...
25. 11. 2020
24. 06. 2019
Operations Managera hotelu Courtyard by Marriott Brno Petra Jandy jsem se zeptal na unikátní střešní apartmá jejich hotelu.
Náš hotel nabízí kromě dvou set designových pokojů a apartmá rovněž unikátní střešní apartmá v šestnáctém patře s výhledem na Petrov a Špilberk. Jeho výjimečnosti odpovídá jeho cena. Většinou jsou zde ubytováni top manažeři a V.I.P. hosté z oblasti sportu a showbusinessu. Když to kapacitní podmínky dovolí, ubytováváme zde rovněž naše loajální hosty, kterým nabídneme takzvaný free upgrade, abychom je odměnili za jejich přízeň. Prostory apartmánu nejsou využívány jen k ubytování. Díky jedinečnému výhledu z terasy na historické centrum Brna jsou využívány i pro focení novomanželských párů či do časopisů.
Jakým způsobem se staráte, aby si hotel udržel přízeň hostů?
Spokojenost našich hostů je prioritou všech hotelových zaměstnanců včetně mé osoby. V dnešní době si zákazník nevybírá ubytování podle obsahu webových stránek hotelu, ale především podle komentářů a recenzí samotných hostů na různých webových portálech. Sám jsem na těchto portálech a sociálních sítích aktivní a odpovídám na pozitivní i kritické komentáře našich hostů. Můžeme říci, že především díky kritickým či konstruktivním komentářům se nám daří dále zlepšovat služby a tím i neustále posouvat naše standardy.
S Petrem Jandou hovořil Matouš Kainc.
www.courtyardbrno.com
www.courtyardbrno.cz
www.facebook.com/CourtyardByMarriottBrno
Související články
Na to, čím se Česko-slovenský husí pochod letos liší od předešlých, jsme se ptali výkonného ředitele SIVEK HOTELS Viliama Siveka...
25. 11. 2020