Menu

Moravské památky budou součástí marketingové kampaně UNESCO a National Geographic

04. 10. 2017

V těchto dnech probíhal v Litevském Vilniusu již čtvrtý workshop k projektu World Heritage Journeys of Europe. Projekt organizovaný Centrem světového dědictví UNESCO v Paříži a společností National Geographic koordinuje za Českou republiku agentura CzechTourism.

„Jsem velmi ráda, že se UNESCO i společnost National Geographic rozhodly zapojit naše památky do své propagační kampaně. Česká republika má co nabídnout ať již jde o památky na Moravě či jinde,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.
Projekt spolufinancovaný Evropskou unií má za cíl prezentovat evropské památky na seznamu UNESCO v severní Americe a v Číně a přilákat více turistů do různých koutů Evropy. Projekt nabízí čtyři příběhové linie: Romantická Evropa, Královská Evropa, a dále Podzemní Evropa a Antická Evropa.
„CzechTourism na tomto projektu spolupracuje, protože velmi efektně doplňuje náš dlouhodobý positioning „Česko – země příběhů“. Kromě webových stránek, které budou prezentovat dané lokality a další subjekty cestovního ruchu, bude realizována kampaň v severní Americe a Asii. Projekt má fungovat i jako platforma pro lokální spolupráci a také pro spolupráci mezi zapojenými památkami,“ dodává produkt manažer pro kulturní turismus agentury CzechTourism Miroslav Klusák.
Příležitost stát se součástí mezinárodní marketingové kampaně na vzdálených trzích dostala Kroměříž (Královská Evropa) a Lednicko – valtický areál (Romantická Evropa). Kroměříž se bude prezentovat vedle francouzského Versailles, italské Caserty či španělského královského paláce v Aranjuez. Lednicko – valtický areál se dostal do společnosti s Mont Saint Michel ve Francii, Wachau v Rakousku nebo historickým centrem belgických Brugg.
„Jedná se o velmi zajímavý výběr památek a moravské památky mají v projektu velmi výhodnou pozici. Projekt je nyní v druhé fázi a finalizují se obsahy za jednotlivé lokality a první verze webu. Asijská kampaň bude uspořádána v rámci čínsko – evropského roku cestovního ruchu. Velkým plusem je i zapojení European Travel Commission, české památky díky tomu získají na vzdálených trzích velkou konkurenční výhodu,“ dodává Klusák.
Připravila Martina Fišerová.

www.czechtourism.cz

Archiv