Menu

V Koreji cestování do Česka propaguje reality show Účastníci zájezdu

16. 10. 2017

„Zábavný pětidílný cyklus zavádí diváky mimo jiné i do České republiky. Konkrétně do Prahy, Karlových Varů nebo Plzně. Věřím, že se v budoucnosti dostane i na další regiony naší republiky, které si zaslouží propagaci také,“ uvedla Ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.
„Diváci se mohou přímo vydat po stopách nového balíčku touroperátora Hana Tour, k němuž zároveň běží na internetu a v rámci prodejní sítě reklamní kampaň,“ uvádí Michal Procházka, ředitel zahraničního zastoupení agentury CzechTourism v Soulu.
Atraktivní pořad ve stylu celebritní reality show vznikl částečně i jako originální doplněk kampaně, který prostřednictvím humorných historek, spontánně inscenovaných gagů a cestovatelských dobrodružství propaguje nový zájezdový itinerář agentury Hana Tour zahrnující Českou republiku a Rakousko.
Mezi „účastníky zájezdu“ po našem regionu je například slavný televizní komik Kim Yong-man nebo herečka Han Chae-ah, známá z korejských seriálů. Po jejich boku se objeví i zpěvák Yoon Jong-shin nebo další oceňovaný komik Jeong Hyeong-don. Ti všichni se procházejí po historických městech s průvodcem, bydlí v Praze v hotelu Clarion Congress Hotel Prague nebo ochutnávají plzeňské pivo ve slavném pivovaru.
„Je pro nás dobrým znamením, že největší cestovní kancelář v Koreji snižuje počet zemí zahrnutých do cestovních itinerářů a v důsledku toho prodlužuje pobyt svých klientů na našem území. Dlouho jsme se snažili přesvědčit zástupce společnosti Hana Tour, aby svůj klasický bestseller Česko – Rakousko – Maďarsko nahradili balíčkem dvou zemí. Okruh po České republice a Rakousku je výborným řešením, jelikož nabízí dostatečně atraktivní destinace i rozmanitý obsah – a to při velmi krátkých přejezdových vzdálenostech,“ hodnotí Michal Procházka.
Pořad Jedeme v tom společně – world package trip televize JTBC, která se specializuje na populární, zábavné formáty, byl realizován ve spolupráci společnosti Hana Tour a zahraničního zastoupení agentury CzechTourism v Koreji. Kampaň k novému balíčku byla spuštěna v polovině září rovněž s podporou agentury CzechTourism. Jejím cílem bylo nalákat do České republiky co nejvíce korejských cestovatelů, kteří využívají balíčkových zájezdů, v říjnovém „supertýdnu“ kolem svátků Chuseok.
Česká republika zažívá, co se týče zájmu korejských cestovatelů, rekordní rok. Za prvních šest měsíců navštívilo Českou republiku 204 tisíc Korejců, což představuje přibližně 40procentní nárůst oproti roku 2016. „Zvýšený zájem o naše destinace se projevuje i v tom, že Praha a další města přitahují filmové a televizní projekty. Právě audiovizuální celebritní formáty mohou výrazně ovlivňovat cestovní návyky na korejském trhu, protože Korejci mají obecný sklon napodobovat své idoly,“ uzavírá Procházka.
Připravila Michaela Klofcová.

www.czechtourism.cz