Související články
Thajsko zakazuje kouření na plážích
Jedna z celosvětově nejpopulárnějších turistických destinací zavádí od 1. listopadu 2017 zákaz kouření na vybraných plážích.
17. 10. 2017
16. 08. 2021
V Německu dnes startuje podzimní kombinovaná marketingová kampaň, jejíž úkolem je zvýšit mezi německými turisty zájem o zejména lázeňské a městské pobyty v Česku a pomoci českým podnikatelům prodloužit turistickou sezónu. Realizaci tříměsíční kampaně s rozpočtem šest milionů korun, za kterou stojí zahraniční zastoupení CzechTourism v Německu, bude mít na starosti berlínská agentura Zanatta.
Návštěvníkům z Německa patří mezi zahraničními turisty tradičně první příčka (2019–2 075 tis., 2020–814 tis. návštěvníků). I přesto, že letní dovolenou trávili Němci hlavně u moře, při rezervaci podzimních dovolených má Česko velkou šanci vrátit se do popředí jejich zájmu. Tomu má napomoci i aktuálně spuštěná kampaň německého zastoupení agentury CzechTourism, která vyzývá návštěvníky, aby přijeli zažít Česko jako nikdy předtím (Erleben Sie Tschechien wie nie zuvor!).
Těžiště kampaně bude zejména v příhraničních spolkových zemích, jako jsou Sasko, Bavorsko, dále pak Berlín či Durynsko, odkud podle průzkumů přijíždí přes 80 % německých návštěvníků.: „Zatímco zájemce o lázeňskou dovolenou bude reklama oslovovat třeba v čekárnách u lékaře, v nejčtenějších saských novinách nebo veřejnoprávním rozhlase, na městské turisty bude mířit propagace na digitálních city lightech nebo výkonová reklama online,“ přibližuje kampaň Markéta Chaloupková, ředitelka zahraničního zastoupení v Německu.
V Německu, Polsku, Rakousku, Slovensku, Nizozemí, Maďarsku a Ukrajině současně běží on-line kampaň na podporu příjezdového turismu (sociální sítě a Teads) s rozpočtem 8,7 milionu korun. Dále agentura CzechTourism spustila ve spolupráci s Prague City Tourism v Německu, Polsku, Nizozemsku a Belgii společnou co-brandovou kampaň V Praze jako doma, která má přitáhnout ze jmenovaných trhů chybějící turisty do české metropole. Na podporu příjezdů turistů z Německa probíhají také individuální a hromadné novinářské cesty s různou tématikou, od karavaningu, přes cykloturistiku až po kulturní život v českých městech.
Připravila Ivana Vejvodová.
www.czechtourism.cz
www.visitczechrepublic.com
Související články
Jedna z celosvětově nejpopulárnějších turistických destinací zavádí od 1. listopadu 2017 zákaz kouření na vybraných plážích.
17. 10. 2017
Nepřehlédněte
Safari Pivovar ve Dvoře Králové se stal absolutním vítězem sedmého ročníku soutěže agentury CzechTourism o nejlepší turistický cíl DestinaCZe.
23. 07. 2019