Menu

Chce české hospodářství v regionech peníze turistů a návštěvníků?

10. 01. 2024

Cestovní ruch je univerzální tržní platformou schopnou zobchodovat takřka cokoli. Tedy nejen produkty primárně určené hostům, turistům a návštěvníkům. Bohužel, populace a její politická reprezentace cestovní ruch obvykle vnímá jen jako sféru volného času a konzumace. Jako prostor pro utrácení v Česku vydělaných peněz v zahraniční. Není tak společenská poptávka, abychom naší vlasti dovolili na nás vydělávat tím, že je. Aby peníze dostávající se do ekonomiky dík útratám spotřebitelů odjinud v daleko větší míře přispívaly k osobnímu blahobytu každého jednoho obyvatele Česka. Poptávka, aby podpora tržní výkonnosti cestovního ruchu umožňovala rapidněji zkrášlovat obce a města, zajišťovat komfortnější dopravní, zdravotní a obchodní obslužnost apod. České republice se zkrátka nechce držet a násobit kupní sílu v regionech Slezska, Moravy a Čech. Navzdory tomu, že ziskový prodej je v tržní ekonomice klíčovým faktorem úspěchu. Ten se odehrává: na vnitřním trhu prostřednictvím domácího obchodu; na zahraničních odbytištích prostřednictvím exportu; a jejich syntézou cestovním ruchem, jenž obchodované produkty nevozí za kupujícími, ale domácí a zahraniční spotřebitele přivádí na vnitřní trhy. Díky této schopnosti dokáže eliminovat vylidňování regionů a zlepšovat platební bilanci navštěvovaného státu. Zajišťováním přílivu kupní síly spjaté s poptávkou cestovní ruch přímo i zprostředkovaně otvírá prostor podnikatelským a pracovním příležitostem. V turisty navštěvované zemi s dispozicemi naší republiky proto může zásadně přispívat k vysoké životní úrovni a ke kladným sociálním jistotám jejich obyvatel.
Připravil Jaromír Kainc.

www.e-vsudybyl.cz/archiv

skinny brunette undressing strip unclothed desi bhabhi Perverted Stepdad Fucks Stepdaughter April Reid Wearing Mini Dress indian priya papa kitchen fuck in hindi


Archiv
festival krumlov 34
czech semicon
food art festival