Menu

Prezentace regionu střední Evropa na východním pobřeží USA

17. 05. 2009

V rámci marketingové spolupráce šesti zemí střední Evropy (Rakousko, Česká republika, Německo, Maďarsko, Polsko a Slovensko) se letos opět uskutečnila road show prezentující tento region cestovním agenturám a touroperátorům na východním pobřeží USA, a to konkrétně v Bostonu, Hartfordu, Filadelfii a Washingtonu D.C. Během čtyř večerů měli návštěvníci možnost zhlédnout krátký film o regionu a vyslechnout si prezentace o jednotlivých destinacích a produktech, které jsou na americkém trhu k dispozici. Mezi americkými partnery byli jak touroperátoři, tak i letecké společnosti: Rail Europe, Austrian Airlines, Amadeus Waterways, American Travel Abroad, Avanti Destinations, Globus Family of Brands a Travel Bound.
Všemi večery provázela ředitelka NY zastoupení CzechTourism Michaela Palková-Claudino společně s ředitelem Hungarian Tourism Office Peterem Gomorim.
Marketingová skupina Central Europe Experience (www.gotocentraleurope.com) aktivně propaguje na americkém trhu region střední Evropy formou speciální inzerce, příloh v časopisech, on-line kampani, workshopů, newsletteru a PR akcí V roce 2006 se k této skupině přidalo sdružení Stars of Central Europe, skupina evropských měst (Mnichov, Berlin, Drážďany, Praha, Budapešť, Salzburg, Vídeň ).
Jednou z nejaktuálnějších aktivit je právě probíhající kampaň na portálu Travelocity , která prezentuje region jako cenově dostupnou a zajímavou destinaci.

Vice informací:
Michaela Palková Claudiino
Palkova@czechtourism.com


Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001