Menu

Ve své letošní jedenácté sezoně cestovní kancelář Azur Reizen nabízí zájezdy na Tabarku, do Tuniska, Egypta a Turecka a Dubaje ve Spojených arabských emirátech. V jejím katalogu je ke stovce hotelů, od jednodušších až po nejluxusnější, s pobyty na 7, 10, 11 nebo 14 nocí. Ke spokojenosti klientů výrazně přispívá fakt, že v pobytových místech spolupracuje s renomovanými silnými místními cestovními kancelářemi a poskytovateli ubytovacích a dalších služeb. Velmi oblíbený a klienty vyhledávaný je jeho Club Azura, koncipovaný pro pobyty rodin s dětmi. Hotely Clubu Azura, mimo výhod pro děti (včetně pobytu a stravování i formou all inclusive pro jedno dítě zcela zdarma a další se slevou) nabízejí a umožňují i mnoho sportovních a dalších aktivit.

Azur Reizen v roce 2008

28. 01. 2008

S panem Mgr. Adelem Dridi, ředitelem cestovní kanceláře Azur Reizen spolu tradičně hovoříme začátkem roku v Brně na jeho expozici na GO 2008. Je první den veletrhu odpoledne. O tom, jaký je letos ze strany provizních prodejců zájem o spolupráci s Azur Reizen svědčí několik prázdných palet od jeho katalogů na rok 2008. Pane Dridi, byl pro vaši cestovní kancelář rok 2007 úspěšný?
Rozhodně. Byl lepší než rok 2006. Zaznamenali jsme patnáctiprocentní nárůst klientů. V roce 2008 bychom rádi realizovali ten samý objem turistů, jaký s cestovní kanceláří Azur Reizen vycestoval v roce 2007. A vůbec bychom se nezlobili, kdyby došlo k malému navýšení, protože jsme svou nabídku rozšířili o novou destinaci – Spojené arabské emiráty. Máme přímé lety z Prahy do Dubaje.

Bleskurychlé vyexpedování katalogů Azur Reizen svědčí o tom, jak hodně je vaše činnost provázána s provizními prodejci.
Ano, máme kvalitní obchodní partnery. Bez nich bychom už dávno nebyli ani na českém a ani na slovenském trhu. Azur Reizen má v Česku pouze tři vlastní prodejny. V Praze, Liberci a v Ostravě. Jejich počet nechceme rozšiřovat. Maximum prodejů chceme realizovat prostřednictvím sítě obchodních partnerů.

Čím si zájezdy Azur Reizen především zasluhují stoupající přízeň klientů a provizních prodejců?
Určitě tím, že „nekalíme vodu“ všemožnými „akčními vychytávkami“, prezentovanými jako slevy za kdovíco. Hodně lidí si zvyklo, že Azur Reizen dobré ceny dává hned od začátku. Tzn. neuvádíme vysoké ceny a paralelně s nimi několikatisícové slevy. Takové triky na klienty nezkoušíme. Zákazníci umí počítat, a proto naše zájezdy kupují. Ti opakovaní už mají odzkoušeno, že jim za dobrou cenu prodáme kvalitní služby, a těm, kdo s námi jedou poprvé, nás velmi často někdo, kdo již s námi byl, doporučil. Už čtvrtý rok po sobě, jako jedna z mála cestovních kanceláří na českém trhu, svým klientům nabízíme opravdový on-line prodej. Bohužel, pod pojmem on-line spousta cestovních kanceláří nabízí cosi, co se tomu snad blíží, ale není to přímý prodej v reálném čase. Zpravidla se to u nich odehrává tak, že je třeba poslat e-mailem požadavek, cestovní kancelář klientovi pošle kalkulace a klient stále nemá jistotu, zdali jím požadovaný zájezd je pro něj ještě volný či nikoliv. V případě on-line nákupu zájezdu cestovní kanceláře Azur Reizen to všechno řeší sám klient přímo se systémem. Okamžitě zjistí, zdali je zájezd volný. Systém mu okamžitě odpoví, jsou-li v letadle volná místa. Pokud chce kalkulaci, zadá si počet osob, z toho dětí, a systém mu ji udělá. Hned, jak potvrzuje svůj nákup, dostane fakturu e-mailem a může ji zaplatit. Takovýto systém na českém trhu mají asi jen tři čtyři cestovní kanceláře.



www.azurreizen.cz

Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001