Související články
Šrí Lanka partnerskou zemí Holidy World 2021
Rozhovor s honorárním konzulem Šrílanské demokratické socialistické republiky Mgr. Markem Němcem
11. 03. 2020
11. 10. 2019
Agentura CzechTourism rozběhla zimní mikrokampaně, které lákají zahraniční návštěvníky na kouzelnou atmosféru adventních trhů i na aktivní dovolenou v rodinném prostředí českých horských středisek. Vidět ji můžete od letošního října až do února 2020 v Německu, Rakousku, Polsku a Nizozemí. Realizují ji zahraniční zastoupení CzechTourism a z jedné čtvrtiny je kofinancována regiony.
„Pokud se společné financování marketingových kampaní v cizině osvědčí, budeme v něm dál pokračovat,“ uvedl Jan Herget ředitel státní agentury CzechTourism. „Takto cílené mikrokampaně odlehčují přetíženým turistickým cílům a pomáhají zvyšovat návštěvnost regionů, ve kterých cestovní ruch vytváří pracovní a obchodní příležitosti,“ doplnil.
Příprava balíčků probíhala ve spolupráci se zástupci regionů a horských středisek. Do finální nabídky kampaně zima 2019/2020 se pak zapojilo 13 subjektů a poptalo 20 balíčků. Díky společnému financování se rozpočet marketingové kampaně navýšil zhruba o čtvrtinu – ze 3 miliónů na 4, 3 milióny korun.
Produkci kampaní „Family friendly skiing within reach“ a „Magical Christmas markets“ zajistil marketingový tým agentury interně, fotografie a texty byly připraveny ve spolupráci s regiony. Media mix balíčků se na jednotlivých trzích liší. Základem všech je print, outdoor, on-line, rádio, press tripy pro zahraniční média a prezentace destinace na veletrzích.
Připravila Ivana Vejvodová.
Související články
Rozhovor s honorárním konzulem Šrílanské demokratické socialistické republiky Mgr. Markem Němcem
11. 03. 2020
Nepřehlédněte
Co z ní vyčtou vaši hosté, zákazníci, klienti i konkurence? To, že jim garantujete kvalitu služeb na úrovni evropského standardu až nadstandardu a máte na to...
01. 12. 2017