Související články
Air France - KLM Martinair Cargo může spustit přepravu vakcín
Profesní asociace ACFA začala se stanovováním priorit a opatření při distribuci vakcíny proti COVID-19.
15. 12. 2020
11. 09. 2019
Česká republika je pro Thajce stále atraktivnější. Podle vyjádření české ambasády v Thajsku navštíví ročně Českou republiku až 50 tisíc Thajců a tento počet se stále zvyšuje. Nyní je navíc na zajímavá a méně vytížená místa naší vlasti bude lákat nová televizní série, na jejíž výrobě se podílela také agentura CzechTourism.
„Thajští turisté představují pro naši ekonomiku skvělý potenciál. Průměrná hodnota nákupů Thajců během jejich pobytu v ČR se podle společnosti Global Blue pohybuje kolem dvaceti tisíc korun. To je řadí mezi top 10 národů s nejvyšší útratou v Česku, přičemž mezi asijskými turisty jsou co do výše útraty na špici,“ vysvětluje Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism.
Šestidílný cestovatelský seriál bude vysílaný na kanále Travel Channel Thailand, jediném thajském kanále věnovaném pouze cestování. Pořad bude dostupný také v rámci neplaceného segmentu vysílání, který zasahuje více než 16 milionů domácností. Série „#myCzech“ je podpořena rozsáhlou marketingovou kampaní na sociálních sítích a spolupracují na ní také cestovatelská média.
V šesti epizodách představuje oblíbený moderátor Yepun (Yepun Thanat Thanajirachai) kromě obecně známých míst také destinace, které jsou pro thajský trh nové a neokoukané. Kutnou Horu, Mikulov, Moravský kras, Brno nebo Karlovy Vary. Jedná se o místa s turistickým potenciálem a širokou nabídkou kulturního dědictví a zážitkových programů. Snahou je představit thajským divákům méně vytížené oblasti a také prodloužit délku jejich pobytu.
„Hravá forma pořadu, ve kterém je moderátor vtažen do dění a má možnost zažít a vidět nové věci, podněcuje v divákovi zájem o navštívenou lokalitu,“ uvedl ředitel zahraničního zastoupení v Hong Kongu Jan Urban a doplňuje: „Thajští turisté jsou velmi specifičtí. Zajímají se o poznání místní kultury a mají odlišné spotřební chování. Forma pořadu reflektuje právě tato specifika thajského trhu“. Natáčení bylo realizováno na v říjnu 2018 ve spolupráci se Zahraničním Zastoupením CzechTourism v Hong Kongu, Zastupitelským Úřadem ČR v Bangkoku, Karlovarským krajem, Českokrumlovským rozvojovým fondem, Jihomoravským krajem a destinačními managementy města Brna a Kutná Hora. Vybrané výstupy v thajštině lze sledovat na FB stránkách například zde, zde a zde.
Související články
Profesní asociace ACFA začala se stanovováním priorit a opatření při distribuci vakcíny proti COVID-19.
15. 12. 2020
Nepřehlédněte