S generálním ředitelem Pivovarů Staropramen Ing. Petrem Kovaříkem se potkáváme 8. června na pivovarském dvoře na Slavnostech Smíchova pořádaných k 150. výročí Staropramenu.
Pane generální, meteorologové věští parné léto. Žízeň bude veliká. Věřím, že na pivo ano. Poptávka po něm není jen o samotném pivu, ale také o různých sezonních příležitostech napojených na gastronomii. Všem pivovarníkům a gastronomům proto přeji úspěšné léto. Pivovary Staropramen celý tento rok slaví 150 let existence. Komunikujeme naše kořeny a hodnoty, které s tím souvisejí. Tato kampaň vrcholí dnešní slavností. V oslavách ale budeme pokračovat. Skončíme až na Den českého piva, který se tradičně koná v září. A budeme ho slavit nejen s našimi hospodskými, ale sezveme k nám také všechny důležité zahraniční partnery – odběratele Staropramenu z různých zemí Evropy, Ruska a Ukrajiny. Tedy míst, kde jsme nejsilnější.
I ve stopadesátém roce existence Staropramenu dál expandujete na zahraničních odbytištích. Bezesporu. Je to úžasná historie. Dokázali jsme se napojit na úspěchy prvních pětasedmdesáti let Staropramenu, kdy se v rámci Československa stal největším pivovarem a jedním z největších v Evropě. Máme ambice se na tuto pozici vrátit a každým rokem jsme tomu blíž. Zaznamenáváme rekordní prodeje v zahraničí. Předpokládáme, že letos překonáme hranici 2 milionů hektolitrů čili 400 milionu půllitrů Staropramenu prodaného v cizině. V zahraničí je tak dnes Staropramen druhou nejprodávanější českou značkou piva a na to jsme náležitě pyšní. S Petrem Kovaříkem hovořil Jaromír Kainc.