Související články
Obliba Dominikánské republiky u Čechů roste
Za rok 2018 jich přijelo o 57,6 procent více.
18. 02. 2019
21. 11. 2022
Německá turistická centrála (DZT) před několika dny spustila kampaň „Season’s Greetings from Germany“, která se kromě vánočních trhů v menších i větších městech zaměřuje na typické německé tradice a zimní aktivity v přírodě.
Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT: „Vánoční nabídky v německých městech a regionech jsou mezi zahraničními turisty již řadu let velmi žádané. To podtrhují i nejnovější výsledky průzkumu Anholt Ipsos Nation Brands Index (NBI) 2022: Podle tohoto indexu utvářejí naši image u potenciálních cestovatelů do Německa zejména „historické budovy“, „živá města“, „současná kultura“ a „kulturní dědictví“. Kampaň ‚Season’s Greetings from Germany‘ propaguje autentické zážitky, a to i na venkově, zejména pro hosty ze sousedních zemí. V souladu s naším strategickým zaměřením jsme různé vánoční nabídky na webových stránkách kampaně vybírali především z hlediska udržitelnosti.“
Kampaň „Season's Greetings from Germany“ nyní běží prostřednictvím sociálních médií, programatické reklamy, audio streamingu a newsletteru.
Srdcem kampaně je vstupní stránka www.germany.travel/de/christmas s vybranými adventními trhy, udržitelnými nabídkami, nabídkami aktivit v přírodě i tradičními zvyky, kterými je Německo známé po celém světě.
Další inspirací pro návštěvníky jsou vánoční recepty na pečení, různé vánoční playlisty a zimní prohlídka Německa v podobě podcastu.
Připravil Jan Pohaněl.
www.germany.travel
www.germany.travel/de/christmas
Související články
Za rok 2018 jich přijelo o 57,6 procent více.
18. 02. 2019
Nepřehlédněte
Tvorba Bohumila Konečného v Návštěvnickém centru Plzeňského Prazdroje představí práce nevšedního umělce.
31. 01. 2019