Související články
Očekávání skvělé roční bilance
Krátce před oznámením konečných čísel za rok 2017 si německý incoming připisuje další rekordní výsledek.
15. 02. 2018
04. 05. 2025
Úřad pro rozvoj cestovního ruchu v Ras Al Khaimah (RAKTDA) a globální technologický gigant Huawei podepsaly první den veletrhu Arabian Travel Market 2025 memorandum o porozumění, které prohlubuje jejich strategickou spolupráci. Cílem dohody je urychlit inovace v oblasti marketingu cestovního ruchu, rozšířit působnost na trzích – zejména v Číně
– a poskytnout návštěvníkům Ras Al Khaimah bezproblémové zážitky z cestování s využitím digitálních technologií.
Memorandum o porozumění nastiňuje společnou vizi vybudování komplexního
a inteligentního turistického ekosystému v Ras Al Khaimah. Společnost Huawei podpoří integraci inteligentních řešení
a svého ekosystému špičkových technologií, jako je SkyTone pro roaming, Petal Maps pro turistické hotspoty, AI Assistants pro plánování cest a Huawei Share pro sdílení obsahu – což uživatelům Huawei zajistí bezproblémové
a personalizované zážitky z cestování.
Memorandum o porozumění navazuje na dlouhodobou spolupráci mezi RAKTDA a Huawei, která byla navázána prostřednictvím řady kampaní využívajících digitální platformy Huawei – včetně HUAWEI AppGallery, HUAWEI Themes a Petal Ads - k prezentaci rozmanité krajiny, bohatého dědictví a jedinečných zážitků v Ras Al Khaimah čínskému i mezinárodnímu publiku. Tato úspěšná spolupráce vyvrcholila HUAWEI AppGallery Gamers Cupem, který se konal v Ras Al Khaimah v listopadu 2024 a který přilákal více než tisíc účastníků a uvedl Ras Al Khaimah na mapu jako živou destinaci pro mládež a digitální kulturu. V návaznosti na tuto dynamiku se turnaj vrací v roce 2025 jako dvoudenní Esports Carnival 2. a 3. května, který má přinést ještě větší podívanou. Díky prokázané synergii a shodné vizi je formalizace této spolupráce prostřednictvím memoranda o porozumění přirozeným dalším krokem v rozšiřování inovací, zviditelnění a společného růstu.
„Naše spolupráce se společností Huawei již změnila způsob, jakým spolupracujeme s jedním z našich nejrychleji rostoucích zdrojových trhů – Čínou,“ řekl Raki Phillips, generální ředitel společnosti RAKTDA. „Díky tomuto memorandu o porozumění rozšiřujeme tento úspěch do více dimenzí – od technologické integrace a mezinárodního marketingu až po tvorbu obsahu a poutavé cestovní zážitky.“
William Hu, generální ředitel Huawei Consumer Business Group, Middle East and Africa Eco Development and Operation, zdůrazňuje: „Naše partnerství s Ras Al Khaimah ztělesňuje náš společný závazek k dokonalosti a inovacím. Jsme hrdi na to, že iniciativy jako je AGC - RAK Esports Carnival 2025 můžeme bez problémů sladit s vizí Ras Al Khaimah stát se předním světovým centrem cestovního ruchu a zábavy. Ekosystém společnosti Huawei nabízí dokonalou bránu na čínský trh a usnadňuje větší zapojení čínských podniků do místního trhu. Toto memorandum o porozumění podtrhuje naše odhodlání transformovat odvětví cestovního ruchu prostřednictvím špičkových digitálních řešení a vytvářet výjimečné zážitky, které budou utvářet budoucnost cestovního ruchu v Ras Al Khaimah i mimo něj.“
V rámci memoranda o porozumění bude společnost Huawei prezentovat Ras Al Khaimah jako hlavní destinaci ve své prestižní kampani „Travel X“ a ve svých vlajkových prodejnách po celé Číně vydá speciální trasu „Go To Ras Al Khaimah Route“. Součástí spolupráce jsou také kampaně pro influencery a společná tvorba obsahu s cílem zviditelnit emirát. Společnost Huawei využije svůj ekosystém Harmony, včetně kanálů, jako jsou Magazine Unlock, Huawei Feeds, The View a Huawei Weather, aby milionům uživatelů představila zajímavosti Ras Al Khaimah. Huawei a RAKTDA budou v Ras Al Khaimah také společně pořádat summity a prezentace produktů, což pomůže zviditelnit status emirátu jako destinace budoucnosti a centra inovací.
Připravili Luděk Hladiš a Kateřina Lamačová.
www.rakcalendar.ae/events/jaisride
www.visitrasalkhaimah.com
https://consumer.huawei.com
Související články
Krátce před oznámením konečných čísel za rok 2017 si německý incoming připisuje další rekordní výsledek.
15. 02. 2018
Nepřehlédněte
Příjmy z příjezdového cestovního ruchu dosáhly v prvním pololetí 82 miliard korun a meziročně tak vzrostly o 2,8 procenta.
17. 09. 2019