Kampaň "Get More", která byla spuštěna v dubnu a potrvá do konce září 2023, již na začátku léta zaznamenala výjimečné výsledky, zejména na klíčových trzích v Indii, Kazachstánu, Německu a KSA. Letní kampaň, která překonává oborová měřítka, vygenerovala více než 336 milionů zobrazení a zaznamenala vysokou angažovanost s 1,2 milionu kliknutí k dnešnímu dni, stejně jako více než 85% míru dokončení videa (VCR) v KSA a Kuvajtu. Vícejazyčná kampaň, jejímž cílem je zvýšit počet letních rezervací v úžasných hotelech a letoviscích v Ras Al Khaimah, zohledňuje celý cestovní ekosystém a zahrnuje B2B a B2C marketing na 10 klíčových trzích, včetně SAE, Velké Británie, Německa, GCC, Indie, Česka, Slovenska, Polska a Kazachstánu.
Cílem kampaně "Get More", v české verzi “Užijte si vice”, která využívá kompletní mix kanálů, včetně sociálních médií, programatického vysílání, videí v letadlech, digitálního outdooru a OTA, jakož i vysoce diferencovaných prostředků kampaně, je zvýšit afinitu ke značce na klíčových trzích, zvýšit dosah a povědomí v nových zeměpisných oblastech a podpořit návštěvnost v období, které je tradičně mimo sezónu. Kampaň má díky množství kontaktních bodů skutečně dalekosáhlý dosah - od videí v letadlech přední kazašské letecké společnosti Air Astana, přes autobusy v Polsku a vše ostatní, až po zmrzlinovou aktivaci na domácím trhu, která partnery vyzvala, aby ochutnali více příchutí Ras Al Khaimah, jako je Pearlstachio, Vanilla Jais nebo Berry Grylls.
"Prostřednictvím kurátorovaného obsahu, který byl navržen tak, aby oslovil specifické publikum a preference cestovatelů, "Get More" dokonale přibližuje obrovskou šíři zážitků, které lze v Ras Al Khaimah objevit," uvedl Raki Phillips, generální ředitel Ras Al Khaimah Tourism Development Authority. "Cestování po pandemii převrátilo scénář toho, jak by měla vypadat dovolená, a vyžaduje, aby destinace byly agilnější, aktivnější a pružněji reagovaly ve vysoce dynamickém odvětví. Tím, že budeme emirát prezentovat jako přístupný, přátelský a přitom plný zajímavých aktivit a zajímavých míst, získáme ohlas u širšího publika a přilákáme do destinace více návštěvníků nejen v letošním létě."
Přírodními krásami přebohatý emirát Ras Al Khaimah nabízí úchvatnou škálu turistických atrakcí, které můžete zažít a prozkoumat, od hor po mangrovové porosty, od pouští po letoviska a od pláží po vzrušující zážitky. V rámci kampaně "Get More" upozorňuje RAKTDA na emirát jako na destinaci, kde se dá najít zábava, rodina, příroda, dobrodružství, letní pohoda a mnoho dalšího. Kromě toho zdůrazňuje, že se Ras Al Khaimah stává regionálním lídrem v oblasti odpovědného a udržitelného cestovního ruchu se zaměřením na životní prostředí, kulturu, ochranu přírody a přívětivost pro život.
Rok 2022, který byl zařazen do žebříčku časopisu Time "World's Greatest Places of 2022" a CNN Travel "Best Destinations to Visit in 2023", byl pro cestovní ruch v Ras Al Khaimah klíčový. Emirát přilákal 1,13 milionu návštěvníků ročně, což je historicky nejvyšší počet příjezdů překonávající předpandemickou úroveň. Z hlediska infrastruktury zaznamenal 17% meziroční nárůst nabídky hotelů na více než 8 000 pokojů. Emirát se tak přiblížil svému cíli zajistit si do roku 2030 tři miliony návštěvníků ročně, přičemž dynamika pokračovala i v letošním roce, kdy počet návštěvníků v 1. čtvrtletí roku 2023 vzrostl o téměř 13 % ve srovnání s 1. čtvrtletím roku 2022. Připravili Luděk Hladiš a Kateřina Lamačová.
Neočekávám, že stát bude financovat celý rozvoj odvětví cestovního ruchu, ale minimálně by měl hledat způsob, jak v tvrdé globální konkurenci daleko účinněji...