Související články
Marketingová kampaň 30 let od pádu Berlínské zdi
Great big story a Německá turistická centrála představují fascinující vhled do turistické země Německo.
25. 11. 2019
22. 03. 2018
Za účasti zástupkyně zástupkyně velvyslance Spolkové republiky Německo v České republice, vedoucí referátu pro politické záležitosti paní Christiany Markert a vedoucí Public Relations BAYERN TOURISMUS Marketing GmbH Stephanie Scheuermann a vedoucího Německé turistické centrály pro Českou republiku Jana Pohaněla uskutečnila Německá turistická centrála 21. března 2018 v Praze v Miele Experience Center setkání, na němž prezentovala konečné výsledky incomingu do Spolkové republiky Německo za rok 2017. Ty se v podstatě shodovaly s těmi předběžnými, které Internetový časopis lidí a o lidech v cestovním ruchu e-Vsudybyl.cz zveřejnil v příspěvku vedoucího Německé turistické centrály pro Českou republiku Jana Pohaněla nazvaném „Očekávání skvělé roční bilance“. Jak napovídá přítomnost paní Stephanie Scheuermann, valná část programu byla věnována turistickým možnostem Bavorska a zejména pak bavorské gastronomii.
Foto DZT – Německá turistická centrála a BAYERN TOURISMUS.
www.bavorsko.eu
www.germany.travel
Související články
Great big story a Německá turistická centrála představují fascinující vhled do turistické země Německo.
25. 11. 2019
Nepřehlédněte
Generální ředitel Národního muzea v přírodě převzal Grand Prix Patria Nostra 2020.
18. 01. 2021