Související články
Značka “KRAJ BLANICKÝCH RYTÍŘŮ regionální produkt”
Značku “KRAJ BLANICKÝCH RYTÍŘŮ regionální produkt” získali další tři producenti - rodinná farma Petra Kubáta z Jezera, paní...
17. 12. 2018
31. 01. 2020
Na letošním 29. ročníku mezinárodních veletrhů cestovního ruchu a regionální turistiky Holiday World & Region World v Praze Letňanech ve dnech 13. – 16. února představí Jihočeši novou značku, s níž budou svůj region prezentovat na turistických trzích v tuzemsku i zahraničí. Mimořádně úspěšný titul Jižní Čechy pohodové, s nímž Jihočeská centrála cestovního ruchu (JCCR) sklízela významná odborná ocenění, nyní střídá značka Jižní Čechy opravdová láska.
„Naše hlavní marketingové téma se v roce 2020 zaměří na vlídnou povahu Jihočechů a opravdovost destinace bez umělých přikrášlení. Realitu, která i když může zdát nekomfortní, tak patří k jihočeskému koloritu a svou jedinečností se stává oblíbenou. V dnešní době plné neomezených možností, jak vylepšit image, se zaměřujeme na reálný prožitek bez spoilerů, na upřímnost a vřelost,“ představil nové téma veřejnosti ředitel Jihočeské centrály cestovního ruchu Jaromír Polášek.
Téma Jižní Čechy opravdová láska odhaluje srdečnost místních lidí, uměleckou tradici, poctivost řemesel, unikátní gastronomické produkty a speciality, lásku ke krajině, farmaření, rybolovu či myslivosti. Osobní a trvalý vztah k místním památkám.
„Takoví jsou Jihočeši a jižní Čechy. Region s bohatou historií, unikátními památkami a malebnou přírodou, nabízející jedinečné turistické zážitky. My předáváme emoce, které jižní Čechy vyvolávají. Emoce, které si může odvézt každý návštěvník. Emoce, které jsou opravdové a přetrvávající v paměti. Emoce, které hřejí u srdce,“ konstatoval Polášek.
Podle manažerky marketingu JCCR Jany Píchové se téma, zdůrazňující také opravdovost jižních Čech, zaměří mimo jiné například na odkaz reformátorů mistra Jana Husa a Petra Chelčického. Osobnosti prosazující nenásilí, sociální cítění, pevnost názorů, nepodřizování se autoritativní moci ani většině. Současně si ale téma Jižní Čechy opravdová láska si ponechává pohodu, která je součástí povědomí o regionu.
„Pohoda jako taková zůstává i v nadcházejícím roce jako důležitá součást zážitku. Zároveň ale tento zážitek bude obohacen o vřelou emoci, lásku, opravdovost a důvěru k regionu,“ dodala Jana Píchová.
Vedoucí Turistického informačního centra jižní Čechy Radek Dvořák připomněl, že součástí expozice jižních Čech, partnerského regionu veletrhů, budou v Letňanech různé prezentace loga Jižní Čechy opravdová láska. Chybět nebudou ochutnávky jihočeských koláčů a hudební skupina skupina Hrajeto. V pátek 14. února se zde uskuteční v přítomnosti zástupců Jihočeského kraje křest brožury Opravdová historická města.
Mezinárodní veletrh cestovního ruchu Holiday World je nejvýznamnější akcí svého druhu v regionu střední Evropy, kde se tradičně prezentuje téměř celý svět. Nechybí tak národní turistické centrály tradičních evropských zemí i vzdálených destinací, jako Ameriky, Asie nebo Afriky. Na turistické zážitky lákají regiony České republiky, zájezdy do celého světa zde nabízejí desítky cestovních kanceláří a agentur. Loňskou novinkou bylo spojení s veletrhem Památky – Muzea – Řemesla, čímž došlo logické synergii mezi památkami a cestovním ruchem. Stejně jako v předchozích letech bude Holiday World rozdělen na dny pro odbornou veřejnost (čtvrtek 13. a pátek 14. 2.) a dny pro laickou veřejnost (sobota 15. a neděle 16. 2.).
Připravila Jana Píchová.
www.jiznicechy.cz
www.jccr.cz
Související články
Značku “KRAJ BLANICKÝCH RYTÍŘŮ regionální produkt” získali další tři producenti - rodinná farma Petra Kubáta z Jezera, paní...
17. 12. 2018
Nepřehlédněte