Související články
Doprava Olomouckého kraje v novém
Počátkem roku příštího vyrazí na cesty flotila bílých autobusů Integrovaného dopravního systému Olomouckého kraje. Od 1. ledna 2018...
11. 12. 2017
29. 01. 2019
Nová marketingová kampaň Letiště Praha podpoří během celého letošního roku výjezdový cestovní ruch a celou řadu zajímavých destinací v Evropě. Konkrétně se jedná o místa v Chorvatsku, Itálii, Francii a Španělsku, kam se mohou cestující jednoduše dostat přímým spojením z Letiště Václava Havla Praha. Kampaň poběží v různých kanálech v průběhu roku, zejména v letní sezóně. První vizuály lákající k návštěvě vybraných měst jsou již od ledna k vidění v prostorách Terminálu 2. Od následujícího měsíce bude součástí také propagace prostřednictvím online kampaní i outdooru na vybraných místech České republiky. Cílem letiště je zvýšit u obyvatel ve spádové oblasti zájem o cestování letadlem a představit jim alternativu k automobilové dopravě. Úkolem je také zvýšit povědomí o destinacích, počtu spojení a podpořit letecké společnosti.
„Chtěli bychom Čechy inspirovat, aby pravidelně a více létali, ať už na dovolenou nebo na stále více oblíbené eurovíkendy. Chceme jim ukázat, že cestování letadlem je rychlejší, pohodlnější a také u celé řady destinací levnější. Konkrétní země a místa, které jsme do nové marketingové kampaně pro rok 2019 vybrali, vychází z dlouhodobé strategie leteckého obchodu Letiště Praha, a tato kampaň je její součástí,“ řekl Jiří Vyskoč, ředitel leteckého obchodu Letiště Praha. „Velký potenciál vidíme například u cest do populárního Chorvatska, kdy většina cestujících stále spíše využívá automobily, což bychom rádi změnili,“ dodal.
V letošním roce bude do této kampaně zahrnuto 15 různých míst ve čtyřech zemích ‒ Francii, Chorvatsku, Itálii a Španělsku. Vizuály tak budou cestující lákat k letům například do Splitu, Zadaru, Bari, Pisy, Marseille nebo Malagy. Podobný formát kampaně by se měl opakovat každý rok a konkrétní destinace pravidelně střídat a doplňovat právě podle dlouhodobé strategie Letiště Praha. Letiště Praha podporuje příjezdový i výjezdový cestovní ruch dlouhodobě a důležitou součástí rozvoje leteckých spojení. V rámci podpory příjezdového cestovního ruchu vznikla v minulém roce platforma TouchPoint, propojující obchodní a marketingové aktivity Letiště Praha, CzechTourism, Prague City Tourism a Středočeské centrály cestovního ruchu.
Seznam podpořených destinací v roce 2019:
Země |
Destinace |
Počet letů |
Letecká společnost |
Francie |
Nice |
Až 7x týdně |
České aerolinie |
Francie |
Marseille |
4x týdně |
Volotea, Ryanair |
Francie |
Bordeaux |
2x týdně |
Volotea |
Chorvatsko |
Split |
Až 7x týdně |
Smartwings/České aerolinie |
Chorvatsko |
Dubrovník |
Až 7x týdně |
Smartwings |
Chorvatsko |
Zadar |
2x týdně |
Ryanair |
Itálie |
Bari |
Až 5x týdně |
Ryanair, WizzAir |
Itálie |
Benátky |
Až 19x týdně |
České aerolinie, easyJet, Ryanair, Volotea |
Itálie |
Neapol |
Až 5x týdně |
easyJet, Ryanair |
Itálie |
Pisa |
3x týdně |
Ryanair |
Itálie |
Boloňa |
Až 11x týdně |
České aerolinie, Ryanair |
Španělsko |
Girona |
Až 2x týdně |
Smartwings |
Španělsko |
Barcelona |
Až 5x denně |
České aerolinie, Ryanair, Vueling |
Španělsko |
Malaga |
Až 10x týdně |
Ryanair, Smartwings |
Španělsko |
Bilbao |
Až 3 týdně |
České aerolinie |
Připravil Roman Pacvoň.
www.prg.aero
Související články
Počátkem roku příštího vyrazí na cesty flotila bílých autobusů Integrovaného dopravního systému Olomouckého kraje. Od 1. ledna 2018...
11. 12. 2017
Nepřehlédněte
V sobotu 9. června 2018 se ve Znojmě uskutečnil již čtvrtý ročník oslav zlatavého hořkého moku pod názvem Pivní slavnosti Znojmo 2018.
12. 06. 2018