Související články
Kongresové centrum Praha uzavírá 17letou kapitolu
14. 11. 2017
Modré logo, s kterým bylo Kongresové centrum Praha od roku 2002 spojeno, nahrazuje od listopadu 2017 logo nové. Zrekonstruované centrum představuje novou korporátní identitu, která symbolizuje jeho transformaci v otevřené, přátelské a inspirativní místo.
Ve výběrovém řízení na vytvoření nové korporátní identity zvítězila firma Fast & Simple s.r.o. se svým kreativním návrhem, který Kongresovému centru Praha přinese nový, nezaměnitelný, jednoznačný a vizuálně výrazný styl. Samotné logo koresponduje se změnami, které se v KCP dějí, s jeho modernizací, digitalizací a inovativním přístupem.
„Nosnou myšlenkou při navrhování loga byla lokalita KCP, tedy umístění nejen v centru Prahy, ale především v samotném srdci Evropy, kdy jej i zahraniční návštěvníci mají prakticky za rohem. A tento pomyslný roh se propisuje do celého návrhu korporátní identity. Trojúhelníky v logu evokují také počáteční písmena názvu Prague Congress Centre,“ vysvětluje základní koncepci návrhu Nikola Jaroschová, kreativní ředitelka autorské agentury.
Připravila Mgr. Martina Paulová.
www.praguecc.cz
Nepřehlédněte
Nový Israel Bike Trail
Na propagaci aktivit cestovního ruchu v izraelské poušti byl zaměřen workshop pořádaný Česko-izraelskou smíšenou obchodní komorou a cestovní kanceláří Allround...
08. 03. 2019
Příjezdy zahraničních turistů vzrostly o deset procent
Do hromadných ubytovacích zařízení v Česku přijelo za první tři čtvrtletí celkem 7,8 milionu zahraničních turistů, což bylo o 10 procent více než ve stejném...
08. 11. 2017