Menu

Kongresové centrum Praha: Prémiová značka modernizuje i vlastní identitu

16. 01. 2024

Kongresové centrum Praha vsadilo na moderní technologie, špičkový servis a udržitelný provoz. Vyplatilo se. Bývalý Pakul dnes inspiruje velké hráče kongresového průmyslu, hostí prestižní akce, vyniká
v energetických úsporách a za sebou má i rekordní obchodní výsledky. Svůj posun do prémiového segmentu mezinárodních poskytovatelů kongresových služeb nově korunuje změnou komunikační linky i refreshem vizuální identity. Změna má centru pomoci přiblížit prémiovost značky obchodním partnerům i široké veřejnosti.


Za sebou úspěchy, před sebou vizi
Do změny vizuální identity i komunikační linky se Kongresové centrum Praha (KCP) pustilo po šesti letech. Moderní technologie, špičkový servis, udržitelný provoz a jedinečnost okamžiků, které účastníci na akcích v KCP zažívají, jsou klíčovou součástí nového obrazu centra. „Pořádáme významné světové akce, naplňujeme požadavky nejnáročnější klientely. Za sebou máme co do zisku rekordní rok a velké plány do budoucna, jejichž součástí je například výstavba nové haly a revitalizace severní terasy. Kongresové centrum Praha je prémiovou značkou. Nastal čas propsat náš úspěšný vývoj i do modernizace naší vizuální identity, z níž má být jasné, že jsme inspirativním místem pro širokou veřejnost i velké národní a mezinárodní události,” vysvětluje Roman Sovják, obchodní a marketingový ředitel centra.   

Nový směr zdůrazňuje unikátnost i firemní hodnoty
Pro změnu komunikační linky i vizuální identity si KCP ve výběrovém řízení vybralo kreativní agenturu Cognito. Ta se do tvorby návrhů pustila i s pomocí AI technologií. Umělá inteligence tak agenturu inspirovala například při tvorbě moodboardů, které stejně jako ostatní vizuály podtrhují unikátnost centra a jeho inspirativní charakter. Nový směr se propíše do komunikační strategie, grafických prvků, ale také do barevnosti. Ta představí firemní hodnoty centra jako sebevědomé, profesionální a umělecké společnosti a současně podtrhne jeho přátelský přístup a závazek k udržitelnosti. Transformací projdou veškeré materiály, od tištěných a online formátů až po navigační prvky pro návštěvníky. Výsledek mohli posoudit i odběratelé firemního časopisu, kteří ve svých schránkách místo magazínu Feel the change nově objevili titul Let's Meet! s mírně upravenou grafikou.  
 
Místo, kde na okamžicích záleží. Tečka.  
KCP je k dispozici širokému spektru klientů. Své služby a prostory propůjčuje lékařským kongresům, odborným konferencím, mezinárodním politickým jednáním, ale i kulturním akcím se světoznámými umělci. Každý klient je pro centrum individualitou, které se snaží maximálně vyhovět řešeními šitými na míru. I tato filozofie kladoucí důraz na vytváření nezapomenutelných okamžiků se v nové značce odráží. „Tvoříme jedinečné zážitky, v našich prostorách vznikají zárodky vědecké a profesionální spolupráce, emoce, osobní kontakty a často i přátelství. Nepronajímáme jen prostor, nabízíme unikátní okamžiky, na kterých záleží. Tady je středobod dění, tady je tečka, která stejně jako velký třesk může stát u zrodu nevídaného. I proto jsme do nové identity tečku vložili. Je symbolem velkého potenciálu, který za tak malým znaménkem může stát,” objasňuje změnu i generální ředitelka KCP Lenka Žlebková. 
Připravila Růžena Černíková.
 
www.praguecc.cz

 

skinny brunette undressing strip unclothed desi bhabhi Perverted Stepdad Fucks Stepdaughter April Reid Wearing Mini Dress indian priya papa kitchen fuck in hindi


Archiv