Související články
Kampaň #DiscoverGermanyFromHome pokračuje
09. 05. 2020
Mezinárodní komunikační kampaň Německé turistické centrály (DZT) #DiscoverGermanyFromHome zaznamenala po celém světě v 50 zdrojových trzích německého incomingu neobvykle velkou odezvu. Od jejího zahájení dne 16. března oslovila prostřednictvím sociálních sítí celkem 9,6 milionu uživatelů a vygenerovala více než milion interakcí. K tomu bylo navíc vytvořeno 19 tisíc příspěvků o kampani na externích platformách, což následně vyvolalo 210 tisíc interakcí. Úspěšnost kampaně podtrhuje její pozitivní vnímání, když získala 94,4 % kladných reakcí
S cílem udržení dialogu s potenciálními zákazníky ve fázi uzavřených hranic se kampaň původně zaměřila na to, aby pro své fanoušky byla inspirativní, přinášela empatický a zároveň informativní obsah zábavnou a interaktivní formou, a to prostřednictvím více než 30 sociálních kanálů DZT. Od poloviny dubna doplňuje microsite nabídku digitálních informací o virtuální zážitkové formáty ze všech 16 spolkových zemí, nabízí seznamy Spotify-playlistů, interaktivní mapu, kvízy i recepty - zkrátka vše, co činí radost z cestování do Německa.
Kampaň nyní také doplňuje tříminutový film. Sny o rozmanité nabídce turistických cílů v Německu lze shlédnout na kanálu YouTube a také na již zmíněné microsite.
V dalším kroku rozšíří DZT nabídku microsite o chatbot. Potenciální návštěvníci Německa díky tomu dostanou odpovědi na své otázky týkající se nejnovějších informací ohledně plánování cesty, způsobů cestování, právních aspektů či turistických nabídek.
Kromě kampaně pro koncové zákazníky informuje DZT také své partnery v mezinárodním i německém cestovním ruchu o aktuálním vývoji koronavirové krize, globálních aktivitách DZT i aktuální situaci na 15 nejdůležitějších zdrojových trzích. Informace naleznete v sekci Trade na stránkách online portálu DZT.
Německý turistický incoming se v důsledku koronavirové krize během několika týdnů prakticky zastavil. Cestovní omezení ovlivňují jak vstup do Německa, tak i odjezdy z hlavních zdrojových trhů. Zlepšení současné situace bude možné až v případě, kdy příslušná administrativní opatření na straně Německa i ve zdrojových trzích umožní ekonomický restart cestovního ruchu.
Připravil Jan Pohaněl.
Nepřehlédněte
KLM Dutch Selfie
KLM Royal Dutch Airlines připravila akci na podporu informovanosti o jejím holandském původu.
09. 08. 2018