Animovaný Perníček zmizel díky přímým letům na dovolenou a s celou rodinou čeká na české i slovenské turisty na písečných plážích. Cestovní kancelář Čedok představila po vánočních svátcích druhou část zimní kampaně, která v nadcházejících týdnech podpoří prodej last minute zájezdů do exotických destinací. Reklama kombinuje různé kanály marketingové komunikace od televize, rádií, onlinu až po sociální sítě. Nové vizuály s hlavním sloganem „Oslaďte si zimu!“ vznikaly znovu ve spolupráci interního týmu Čedoku s Ogilvy Performance Marketing ze skupiny WPP a agenturou YDEAL, jejíž tvůrci využili při tvorbě kreativy a grafického zpracovaní již podruhé umělou inteligenci. Statické i pohyblivé formáty cílí na páry, rodiny, skupiny i tzv. singles cestovatele a propagují odlety na poslední chvíli například na Srí Lanku, Zanzibar, do Ománu, Dominikánské republiky nebo do Keni, kam se začne létat přímo z Prahy od 3. ledna 2024.
„Pokračujeme v naší úspěšné zimní kampani s motivem postavy Perníčka a ve druhé fázi se zaměříme na podporu dovolené v exotice po Vánocích a na odlety v prvních měsících roku 2024, kde už nyní prodáváme zájezdy s přímými lety za akční last minute ceny. Při tvorbě vizuálů jsme opět využili nástroje umělé inteligence. Finální spoty se budou vysílat postupně v obou největších komerčních televizích, online i na různých venkovních plochách. Kampaň doplní také reklama v rádiích nebo v prostorách pražského letiště,” uvedla Edita Rendlová, ředitelka prodeje a marketingu Čedoku.
Celá perníčková rodina se objeví od konce prosince v desetivteřinových spotech v televizním vysílání skupiny Nova a na kanálech televize Prima. Reklama volně navazuje na předchozí verzi a reaguje na aktuální povánoční období otázkou „Kam zmizely všechny perníčky?“. Nové vizuály, které tak vznikaly jako pokračování celé kampaně „Pečte na zimu!“ ze září letošního roku, budou vidět také na různých OOH plochách, například v prostorách Letiště Václava Havla Praha, na LCD obrazovkách po Praze nebo na CLV nosičích v pražském metru. Ve velkých českých městech Čedok umístí klíčovou grafiku na vybraných billboardech.
I tentokrát nejstarší cestovní kancelář počítá se silnou online kampaní prostřednictvím bannerové reklamy, kterou koordinuje programatickým nákupem tým agentury Ogilvy Performance Marketing. Spoty se budou uživatelům zobrazovat rovněž ve videích na YouTube, do který se Čedok rozhodl opět investovat, aby zacílil na skupinu potenciálních zákazníků nesledujících televizi. Videoreklamu použije také ve spolupráci s mediálním domem Czech News Center nebo pod hlavičkou webu Seznam.cz. Vedle pohyblivých formátů připravuje bannery na podporu brand awareness a rozvíjí také affiliate spolupráce.
Kromě televizní reklamy nebudou v této části kampani chybět ani rádiové spoty. Perníček bude „surfovat“ na vlnách Evropy 2 a také v rádiích spadajících pod Media Club, například na Impulsu, Beatu, Spinu nebo rádiu Kiss. Další zazní také ve vysílání stanic, které zastupuje Radio House, jako jsou rádio Blaník, Fajn Rádio, Hitrádio a další. Dlouhodobá spolupráce pokračuje také s Českým rozhlasem.
Zájezdy do exotiky jsou v prodeji tradičně na webových stránkách www.cedok.cz, na více než 50 pobočkách Čedoku po celé republice či na Slovensku a v široké síti prodejců.
Aktuální přehled dálkových destinací na charterech Čedoku:
Cílem nebylo představit Spojené arabské emiráty jenom turistům, ale také hlavně obyvatelům Karlových Varů, říká primátorka primátorka Karlových Varů Andrea...