Související články
Chengdu v Praze
Chengdu Tourism Bureau pořádalo prezentaci hlavního města turisticky atraktivní a českými turisty čím dál oblíbenější provincie Sečuan.
12. 09. 2018
14. 02. 2020
Jižní Čechy opravdová láska, nové téma a značka, s níž budou Jihočeši prezentovat svůj region v oblasti cestovního ruchu, si ve čtvrtek 13. února odbyla svoji oficiální veřejnou premiéru v Praze Letňanech. Zástupci Jihočeské centrály cestovního ruchu (JCCR) ji zde představili v rámci zahájení 29. ročníku mezinárodních veletrhů cestovního ruchu a regionální turistiky Holiday World & Region World.
S turistickou nabídkou jižních Čech a mnoha podobami značky „opravdová láska“ se mohou návštěvníci letňanského veletržního areálu blíže seznámit v expozici 2A08. A to až do neděle 16. února, kdy se brány výstaviště znovu uzavřou.
„Návštěvníci se mohou opět těšit na tradiční nabídku památek, kultury, jihočeské gastronomie a na bezpočet tipů na rodinnou a aktivní dovolenou. Na své si přijdou i vyznavači myslivosti či rybaření. Pro návštěvníky je ovšem připraveno i několik novinek. Například opravdový camping and glamping a opravdová historická města. Nabídku rozšiřují také pobyty na jihočeském venkově a nezapomínáme ani na pohybově znevýhodněné návštěvníky, pro něž máme připraveny zajímavé tipy na výlety po jižních Čechách,“ uvedla manažerka marketingu JCCR Jana Píchová.
Celá jihočeská expozice, zdobená tematickými piktogramy, jejichž sjednocujícím prvkem je srdce, se nese v duchu opravdové lásky. Vedle JCCR zde region prezentuje také Odbor kultury a památkové péče jihočeského krajského úřadu, Evropský region Dunaj Vltava (ERDV), Nadace jihočeské cyklostezky a vybrané destinační oblasti jižních Čech: Budějovicko, Toulava, Česká Kanada, Prácheňsko a Novohradsko-Doudlebsko. Součástí programu je v pátek 14. února Valentýnská soutěž o víkendový pobyt pro dva v jižních Čechách.
Značka Jižní Čechy opravdová láska nyní tedy střídá mimořádně úspěšný titul Jižní Čechy pohodové, s nímž Jihočeská centrála cestovního ruchu sklízela významná odborná ocenění. Například loňskou Velkou cenu cestovního ruchu v kategorii Nejlepší jednotná kampaň.
„Naše hlavní marketingové téma se letos zaměří na vlídnou povahu Jihočechů a opravdovost destinace bez umělých přikrášlení. Realitu, která i když se může zdát nekomfortní, patří k jihočeskému koloritu a svou jedinečností se stává oblíbenou. Zaměřujeme na reálný prožitek bez spoilerů, na upřímnost a vřelost,“ zdůraznil ředitel JCCR Jaromír Polášek.
Téma Jižní Čechy opravdová láska si ovšem ponechává i dosavadní pohodu, která je důležitou součástí zážitku. Ten bude nyní navíc obohacen o vřelou emoci, lásku, opravdovost a důvěru k regionu.
„Takové jsou jižní Čechy. Region s bohatou historií, unikátními památkami a malebnou přírodou, nabízející jedinečné turistické zážitky. My předáváme emoce, které jižní Čechy vyvolávají. Emoce, které si může odvézt každý návštěvník. Emoce, které jsou opravdové, přetrvávající, a které zahřejí u srdce,“ konstatoval Jaromír Polášek.
Připravila Jana Píchová.
www.jiznicechy.cz
www.jccr.cz
http://holidayworld.cz/
www.abf.cz
Související články
Chengdu Tourism Bureau pořádalo prezentaci hlavního města turisticky atraktivní a českými turisty čím dál oblíbenější provincie Sečuan.
12. 09. 2018
Nepřehlédněte
Cesta v Lužánkách je důležitým komunikačním koridorem spojujícím Bystřici nad Perštejnem sportovním areálem a Centrem Eden. Pro její zatraktivnění byla...
02. 02. 2018