Operations Managera hotelu Courtyard by Marriott Brno Petra Jandy jsem se zeptal na unikátní střešní apartmá jejich hotelu. Náš hotel nabízí kromě dvou set designových pokojů a apartmá rovněž unikátní střešní apartmá v šestnáctém patře s výhledem na Petrov a Špilberk. Jeho výjimečnosti odpovídá jeho cena. Většinou jsou zde ubytováni top manažeři a V.I.P. hosté z oblasti sportu a showbusinessu. Když to kapacitní podmínky dovolí, ubytováváme zde rovněž naše loajální hosty, kterým nabídneme takzvaný free upgrade, abychom je odměnili za jejich přízeň. Prostory apartmánu nejsou využívány jen k ubytování. Díky jedinečnému výhledu z terasy na historické centrum Brna jsou využívány i pro focení novomanželských párů či do časopisů.
Jakým způsobem se staráte, aby si hotel udržel přízeň hostů? Spokojenost našich hostů je prioritou všech hotelových zaměstnanců včetně mé osoby. V dnešní době si zákazník nevybírá ubytování podle obsahu webových stránek hotelu, ale především podle komentářů a recenzí samotných hostů na různých webových portálech. Sám jsem na těchto portálech a sociálních sítích aktivní a odpovídám na pozitivní i kritické komentáře našich hostů. Můžeme říci, že především díky kritickým či konstruktivním komentářům se nám daří dále zlepšovat služby a tím i neustále posouvat naše standardy. S Petrem Jandou hovořil Matouš Kainc.