Související články
Informační linka pomáhá stovkám cestujících
22. 11. 2017
Více než sto telefonátů zaznamenala během prvního měsíce své existence informační linka krajského koordinátora dopravy Olomouckého kraje KIDSOK. Ten ji provozuje od září letošního roku. Hovory na linku trvaly celkem sedm a čtvrt hodiny.
Největší nápor linka zatím zaznamenala hned v prvních dnech své existence. Její spuštění totiž přišlo na začátku školního roku, kdy žáci, studenti a jejich rodiče řeší organizaci dopravy za výukou. V tomto období proto na příslušné telefonní číslo volala denně takřka dvacítka zájemců o informace. Pracovníci krajského koordinátora dopravy jim vysvětlovali podrobnosti k tarifům ve veřejné dopravě a cenám jízdného. Následující měsíc už byl klidnější. Zatímco v září na linku volalo celkem 112 lidí, v říjnu to bylo 62 zájemců o informace. V tomto případě zhruba 60 procent dotazů směřovalo na tarif a ceny jízdného a ostatní na nové jízdní řády, které začnou platit na přelomu roku. „Novou infolinkou nabízíme našim cestujícím další službu, která jim dosud scházela. Že ji využívá tolik občanů, je pro nás velmi důležité. Ještě důležitější však je, že každý cestující může dostat odpovědi na své dotazy, aniž by musel cokoliv složitě vyhledávat, stačí jen vytočit příslušné telefonní číslo,“ říká ředitel KIDSOK Jaroslav Tomík.
Telefonní informační linka má číslo 588 88 77 88. Zájemci na ni mohou volat v pracovních dnech od 7 do 15 hodin
Připravil Ivo Heger.
www.idsok.cz
Nepřehlédněte