Související články
Přímé lety hrají klíčovou roli v propagaci České republiky
Přímé lety z jakékoliv zahraniční destinace jsou pro výkonnost tržní platformy cestovního ruchu a pro kladnou platební bilanci Česka...
19. 06. 2019
26. 03. 2024
Letiště Václava Havla Praha je branou do Česka a letos bude i branou k hokejovému mistrovství. Projde jím velké množství fanoušků z Česka i ze všech zemí, které se turnaje účastní. Letiště Praha je oficiálním partnerem této unikátní sportovní akce.
„My, jako hrdí partneři letošního Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji, sdílíme stejné hodnoty jako fanoušci hokeje – férovost, čistou hru a vlastenectví. Jsme rádi, že můžeme tyto emoce a hokejovou atmosféru přenést přímo na letiště, kde cesta turnajem začíná,“ říká Marek Hornych, ředitel marketingu a zákaznické zkušenosti Letiště Praha.
Koncept letištní marketingové komunikace stojí na radosti, slzách, očekávání, nadšení, vzrušení – to vše neodmyslitelně patří k letišti,
a to ať už cestujete za poznáváním, nebo se vracíte domů, do Česka, případně čekáte na své blízké. Na letišti jsou lidé plní emocí, těch stejných, které každý může prožít při samotném mistrovství a sledování zápasů. Děj hlavního spotu, ale i jeho kratších verzí, nás přenáší do samotných prostor letiště. „Ukazujeme paralely mezi situacemi typickými pro hokejové zápasy a těmi, které běžně vznikají na letišti. Hokejová horečka přichází do Česka a týká se nás všech, i běžného cestujícího na letišti, který čeká na odlet, nebo se naopak vrací domů z cest. I on zažije na vlastní kůži, že mistrovství začíná na letišti,“ upřesňuje Marek Hornych.
Kampaň „Mistrovství začíná na letišti“ poběží na několika platformách. Startujeme 25. 3. a komunikovat budeme až do konce samotného mistrovství v květnu. Jako první touchpoint bude pro fanoušky i cestující samotné letiště, kde se některá místa promění v šatny našich hokejistů. Na jiných místech pak budou mít cestující příležitost posedět na „hokejovém kluzišti“. V průběhu samotného mistrovství se pak na vybraných místech, včetně letištní Restaurace Runway, budou promítat zápasy šampionátu. Na monitorech, kde standardně sledují cestující časy odletů, budou moci sledovat i výsledky zápasů, a být tak neustále v obraze. Další platformou pak budou sociální sítě, kde na fanoušky bude čekat v průběhu kampaně překvapení. A v neposlední řadě pak budeme přímo na samotných zápasech mistrovství.
Buďte s námi u toho!
Webová stránka www.letistefandi.cz je prostorem, kde letiště bude sdílet svoji kampaň, novinky ve spojitosti s mistrovstvím, ale hlavně pak místo, kde budou mít příležitost fanoušci letiště a mistrovství vyhrát hodnotné ceny. „Partnerství pro nás znamená mnoho, budeme tedy rádi, když budeme moci sdílet naše nadšení s našimi cestujícími. Proto od samotného úvodu kampaně, až po začátek mistrovství, budou mít lidé příležitost zúčastnit se soutěže o vstupenky na hokejové zápasy a další hodnotné ceny v podobě národního dresu, šály pro fandění nebo hokejové puky,“ dodává Marek Hornych.
Koncept vznikl ve spolupráci s kreativní agenturou Etnetera Motion, režii samotných spotů a produkci zastřešil David Laňka spolu s No Stress Production a o mediální zásah se postarala agentura Know limits.
Připravila Klára Divíšková.
www.letistefandi.cz
https://twitter.com/pragueairport
www.prg.aero
Související články
Přímé lety z jakékoliv zahraniční destinace jsou pro výkonnost tržní platformy cestovního ruchu a pro kladnou platební bilanci Česka...
19. 06. 2019
Nepřehlédněte
Nechceme, aby v blízké budoucnosti turisté jezdili pouze do Prahy a Českého Krumlova. Zhodnocovat obrovský potenciál cestovního ruchu regionů Čech, Moravy a Slezska,...
26. 08. 2019