Související články
Poté, co bude v Rakousku ukončen lockdown
Venkovní sportovní zařízení, včetně lyžařských areálů, zahájí provoz 24. prosince.
04. 12. 2020
08. 06. 2020
Zatímco mnoho klasických marketingových kampaní muselo být kvůli koronavirové krizi zastaveno či odloženo, Německá turistická centrála (DZT) naopak ještě zintenzivnila svou stávající spolupráci s influencery. Neustálá komunikace s těmito multiplikátory je součástí globální kampaně #DiscoverGermanyFromHome, pomocí které DZT v období uzavřených hranic udržuje povědomí o Německu jako turistické zemi.
Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT, vysvětluje: „Navzdory současným cestovním omezením můžeme díky našemu Social-Media týmu nadále pečovat o osvědčené kontakty s relevantními Influencery na našich více než 50 trzích po celém světě. Můžeme použít již dříve vytvořený obsah a oživit ho v nových formátech. Díky tomu představuje Influencer-Marketing a multiplikátoři důležitou možnost, jak vysílat v době krize pozitivní signály o Německu jako turistické destinaci.“
Vybraní influenceři prezentovali své „Best Of“ z Německa na instagramovém účtu DZT. Tyto příspěvky oslovují a inspirují instagramovou komunitu DZT. Během několika týdnů zaznamenaly příspěvky od influencerů z britského, francouzského a nizozemského trhu přibližně 1,5 milionu impresí. Po úspěšném startu budou v příštích několika týdnech realizovány další příspěvky.
Kromě výše uvedeného realizuje DZT také další projekty s influencery. V USA dosáhla DZT silné odezvy při live-sessions na Facebooku. Formát je založen na přímém přenosu na facebookovém kanálu DZT v USA, během kterého influenceři sdělují své tipy na atraktivní lokality v Německu a odpovídají na dotazy komunity. 20minutové relace jsou propagovány prostřednictvím DZT a kanálů Influencerů a dosahují přibližně 10 000 diváků za jednu live-session. Díky pozitivní reakci budou následovat další takové živé relace.
Ve Španělsku a Francii připravuje DZT také přímý přenos z vaření německých jídel, a to na instagramových kanálech jednotlivých influencerů.
Česká pobočka DZT připravuje ve spolupráci s novinářkou Pavlou Apostolaki dvě online přednášky na téma „Cestování po Braniborsku“. Obě přednášky se budou vysílat živě na facebookové stránce https://www.facebook.com/NemeckoTuristickaZeme/ , a to v termínech 15. a 21. 6., vždy od 19 hod.
Od června prezentuje DZT obsah od influencerů také na své Storywall (www.germany.travel/story-wall), která slouží jako druh blogu pro inspiraci a nabízí podrobné informace o různých destinacích v Německu.
Připravil Jan Pohaněl.
Související články
Venkovní sportovní zařízení, včetně lyžařských areálů, zahájí provoz 24. prosince.
04. 12. 2020
Nepřehlédněte
Cestovní ruch si jednoznačně zaslouží jednotné řízení s jasnou strukturou a systémem financování, říká předseda Fóra cestovního ruchu Viliam Sivek.
24. 07. 2019
Regionální veletrh cestovního ruchu, který proběhne 13. – 14. dubna 2018 na Výstavišti v Českých Budějovicích společně s Gastrofestem JARO.
27. 02. 2018