Související články
Hranice se proměnila na spojující linku
Projekt „Výlety k našim sousedům“ byl představen v Nové Bystřici.
22. 03. 2019
08. 06. 2020
Zatímco mnoho klasických marketingových kampaní muselo být kvůli koronavirové krizi zastaveno či odloženo, Německá turistická centrála (DZT) naopak ještě zintenzivnila svou stávající spolupráci s influencery. Neustálá komunikace s těmito multiplikátory je součástí globální kampaně #DiscoverGermanyFromHome, pomocí které DZT v období uzavřených hranic udržuje povědomí o Německu jako turistické zemi.
Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT, vysvětluje: „Navzdory současným cestovním omezením můžeme díky našemu Social-Media týmu nadále pečovat o osvědčené kontakty s relevantními Influencery na našich více než 50 trzích po celém světě. Můžeme použít již dříve vytvořený obsah a oživit ho v nových formátech. Díky tomu představuje Influencer-Marketing a multiplikátoři důležitou možnost, jak vysílat v době krize pozitivní signály o Německu jako turistické destinaci.“
Vybraní influenceři prezentovali své „Best Of“ z Německa na instagramovém účtu DZT. Tyto příspěvky oslovují a inspirují instagramovou komunitu DZT. Během několika týdnů zaznamenaly příspěvky od influencerů z britského, francouzského a nizozemského trhu přibližně 1,5 milionu impresí. Po úspěšném startu budou v příštích několika týdnech realizovány další příspěvky.
Kromě výše uvedeného realizuje DZT také další projekty s influencery. V USA dosáhla DZT silné odezvy při live-sessions na Facebooku. Formát je založen na přímém přenosu na facebookovém kanálu DZT v USA, během kterého influenceři sdělují své tipy na atraktivní lokality v Německu a odpovídají na dotazy komunity. 20minutové relace jsou propagovány prostřednictvím DZT a kanálů Influencerů a dosahují přibližně 10 000 diváků za jednu live-session. Díky pozitivní reakci budou následovat další takové živé relace.
Ve Španělsku a Francii připravuje DZT také přímý přenos z vaření německých jídel, a to na instagramových kanálech jednotlivých influencerů.
Česká pobočka DZT připravuje ve spolupráci s novinářkou Pavlou Apostolaki dvě online přednášky na téma „Cestování po Braniborsku“. Obě přednášky se budou vysílat živě na facebookové stránce https://www.facebook.com/NemeckoTuristickaZeme/ , a to v termínech 15. a 21. 6., vždy od 19 hod.
Od června prezentuje DZT obsah od influencerů také na své Storywall (www.germany.travel/story-wall), která slouží jako druh blogu pro inspiraci a nabízí podrobné informace o různých destinacích v Německu.
Připravil Jan Pohaněl.
Související články
Projekt „Výlety k našim sousedům“ byl představen v Nové Bystřici.
22. 03. 2019
Nepřehlédněte
Množství domácích a zahraničních turistů v Praze se neustále zvyšuje a ani rok 2017 nebyl výjimkou. Loni Prahu navštívilo celých 7 650 000 osob a počet...
09. 02. 2018