Menu

Cestovní ruch se rozpohybovává i v Koruně Vysočiny

31. 07. 2020

Léto je v plném proudu. Zábavní parky, hrady, zříceniny, muzea a informační centra si našla své návštěvníky. Vše se zdánlivě vrací do zajetých kolejí. Jak vypadá cestovní ruch z druhé strany? Jaká je aktuální situace v naší destinaci? Změnilo se chování turistů?   

Každý kdo vyrazil o víkendu na turisticky oblíbená a notoricky známá místa v Koruně Vyosčiny, si určitě všiml, že cestovní ruch na Vysočině se rozběhl. Poskytovatele služeb v turistickém ruchu sami hodnotí sezónu dobře. Zvýšený nárůst návštěvníků hlásí nejen zámky a hrady, ale take informační centra. Denně obslouží v průměru 300 návštěvníků. 

Jaká je obsazenost ubytovacích kapacit? Z rychlého dotazníkového šetření jsme zjistili, že léto 2020 je v průměru obsazené na 81 %. Mnohem horší je obsazenost zařízení na podzim. Současný stav obsazenosti je 42 %. I v tomto segmentu je vidět, že pokud si podnikatel buduje vztah se zákazníkem, je jeho vytíženost mnohem vyšší. Nižší čísla zájmu na podzim mohou být způsobena změnou chování turistů. Pobyty a dovolenou si objednávají na poslední chvíli, vyčkávají, jak se bude vyvíjet situace v daném regionu. Očekáváme, že se tato situace zlepší i díky dotačního program Kraje Vysočiny, sleva na ubytování.

Všichni ubytovatelé se shodují, že zaznamenali zájem o pobyty delší než 3 dny. Velmi často naši destinaci navštěvují celé generace, rodiče, prarodiče a děti. Velký zájem je o pobyt v přírodě, o túry a přírodní památky.  Narůstající trend jsme zaznamenali i v nákupech suvenýrů a upomínkových předmětů. Preferovány jsou především regionální a místní produkty.

Koruna Vysočiny se snaží podporovat cestovní ruchu několika směry. Jednak vytváříme nové produkty v cestovním ruchu. Před 14 dny byla spuštěna celoroční hra Putování po sochách Michala Olšiaka.

Připravujeme Instagramovou stezku po neobjevených místech Koruny Vysočiny a také program pro milovníky sklářství, které má na Vysočiny bohatou tradici. Kromě vytváření samotných produktů patří do náplně naší práce také rozšíření povědomí o značce Koruna Vysočiny mezi turisty. Připravujeme online marketingovou kampaň na posílení cestovního ruchu u nás.
Připravila Oľga Königová.

www.korunavysociny.cz

skinny brunette undressing strip unclothed desi bhabhi Perverted Stepdad Fucks Stepdaughter April Reid Wearing Mini Dress indian priya papa kitchen fuck in hindi


Archiv
festival krumlov 34
laco deczi
klaster pivo