Menu

Cestovní ruch potřebuje mít k uzdravení „Otevřeno napořád“

12. 08. 2021

Cestovní ruch pomalu ožívá. Buďme ohleduplní, dodržujme pravidla, ať nám to vydrží a zůstane otevřeno už napořád. Myšlenka, se kterou do agentury CzechTourism přišli podnikatelé, oborové asociace a destinační organizace, a ze které se zrodila iniciativa a marketingový koncept „Otevřeno napořád“. Set podkladů pro marketingové POS materiály s kreativou od Mark BBDO, které zákazníkům děkují za dodržování hygienických opatření napříč sektorem, připravila pro podnikatele agentura CzechTourism. Ke stažení jsou ZDE nebo v brand manuálu CzechTourism.

„Cestovní ruch se pomalu nadechuje, k jeho zotavení je potřeba, aby hotely, restaurace a další provozovny zůstaly otevřené už napořád. Pomoci tomu může i dodržování hygienických pravidel a nařízení,“ uvedl Jan Herget ředitel agentury CzechTourism a doplnil: „Podle našeho červnového průzkumu na plány Čechů na letní dovolenou souhlasilo s hygienickými pravidly a omezeními při cestování a ve službách 70 % dotazovaných Čechů. Třicet procent dotazovaných odpovědělo, že by to mohlo jít i bez nich. Hledali jsme přirozený pozitivní způsob, jak na potřebu dodržování hygienických opatření v provozovnách upozornit a zároveň poděkovat všem co je dodržují. Tak vznikla naše iniciativa. Buďme ohleduplní, dodržujme pravidla, ať nám to vydrží a zůstane otevřeno už napořád.“

Celou sadu grafických materiálů mohou podnikatelé volně používat a upravovat podle svých potřeb. Pro ty, co nemají vlastní grafický software jsou některé materiály dostupné přímo v prohlížeči na platformě Canva. Majitelé provozoven, hotelů a restaurací si tak mohou vyrobit například kulaté nálepky na dveře, plakátky nebo videa a otevřeně se tak přihlásit nejen k podpoře této iniciativy, ale také k samotnému dodržování pravidel. Protože i díky tomu zůstane „Otevřeno napořád“. Projekt nepracuje s žádným mediálním rozpočtem. Iniciativu podpořily velké nápojářské firmy působící v České republice, které materiály vyzývající k zodpovědnému chování mezi návštěvníky na vlastní náklady vyrobí a distribuují po provozovnách v celém Česku.  

Marketingové materiály pro podnikatele vznikaly za pomoci profesních asociací z oboru cestovního ruchu, krajských koordinátorů destinačních organizací a samotných podnikatelů. Zvláštní dík za pomoc při realizaci projektu patří Viliamu Sivekovi, majiteli Sivek Hotels a prezidentovi ČUCR, Lubošovi Kastnerovi, zakladateli Českého gastronomického institutu, Pavlu Košnarovi, předsedovi Asociace bazénů a saun, Petru Blažkovi, předsedovi Music Managers Forum, restauraci Červený jelen, akvaparku Beroun a Lucerně Praha.

obrzek2
Pozn. Sběr dat zajistila agentura MindBridge Consulting. Metoda sběru dat: CAWI (Computer Assisted Web Interviewing)–kvantitativní on-line výzkum. Termín sběru dat: květen 2021. Velikost vzorku dotázaných: n=1 000 respondentů.
Připravila Ivana Vejvodová.

www.czechtourism.cz
www.visitczechrepublic.com

skinny brunette undressing strip unclothed desi bhabhi Perverted Stepdad Fucks Stepdaughter April Reid Wearing Mini Dress indian priya papa kitchen fuck in hindi


Související články


Mice Z domova

Seminář pro pracovníky turistických informačních center slavil úspěch

14. a 15. května proběhl letošní první seminář pro pracovníky turistických informačních center pořádaný oblastní organizací...

17. 05. 2018

číst dál


Z domova

400. výročí úmrtí chorvatského vynálezce Fausta Vrančiće

U příležitosti 400. výročí úmrtí chorvatského polyhistora, vynálezce a lexikografa Fausta Vrančiće proběhlo v Domě národnostních...

12. 10. 2017

číst dál


Archiv