Související články
V Bardejovských kúpeľoch pribudol Lekársky singletrack pre rodiny
Liečivé singletracky a kyslíkové cesty v okolí Bardejova majú viac ako 8 km
19. 12. 2017
15. 12. 2020
Agentura CzechTourism spustila v Spojených státech amerických vánoční televizní kampaň, která představuje krásy České republiky a zve americké turisty k návštěvě Česka v příštím roce. Vánoční video s mottem ‚Uvidíme se v roce 2021‘ běží na jedné z nesledovanějších amerických televizních stanic ABC TV a na velkoplošné obrazovce ABC TV na Times Square v New Yorku. Během prosince video uvidí přes 11 miliónů lidí. Kampaň s rozpočtem 3 milióny korun cílí především na obyvatele New Yorku a Los Angeles odkud do Evropy tradičně přijíždí nejvíce turistů.
Cílem je představit to nejlepší z Česka a udržet jej v popředí zájmu amerických turistů i v roce 2021. „Umístěni vánočního videa spolu s fotografiemi Česka na Times Square je v tomto období poměrně unikátní příležitost. Vzhledem k pandemii COVID jsou totiž na Times Square momentálně pouze Newyorčané nebo američtí turisté. Tedy přesně ti, na které cílíme,“ komentuje kampaň Michaela Claudino ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism USA a Kanada, které kampaň ve Spojených státech amerických připravilo.
„Vítáme aktivity agentury CzechTourism na americkém trhu, které jsou zaměřené na podporu příjezdového cestovního ruchu a jsou v naprostém souladu s našim cílem o co nejrychlejší obnovu přímých leteckých spojení z USA. Tento trh je pro pražské letiště prioritní, a to nejen s ohledem na velký potenciál, ale také z pohledu udržitelného turismu v budoucích letech. Právě z USA k nám míří turisté se skutečným zájmem o poznávání Česka a jeho kultury, kteří zde zůstávají delší dobu, využívají oficiálních hotelů a mají vyšší finanční rozpočet. Na letecká spojení, která budou generovat právě takový typ turismu, se chceme po odeznění aktuální krize zaměřit a na jejich rozvoji s agenturou CzechTourism dále spolupracovat,“ říká Jaroslav Filip, ředitel leteckého obchodu Letiště Praha.
Ze vzdálených zemí patří americký trh z pohledu příjezdového cestovního ruchu k těm nejdůležitějším. V roce 2019 navštívilo Česko 584 tisíc hostů z USA. Ti v hotelech či penzionech strávili téměř milión a půl nocí. Tedy o půl miliónu více než návštěvníci z Číny, kterých vloni do Česka přijelo 612 tisíc. V průměru u nás turisté ze Spojených států utratí 1400 Kč/den, dalších 3000 Kč/den utratí před cestou například za letenky a ubytování. V roce 2018 přinesli američtí turisté do české ekonomiky 7822 mil. korun. Návštěvníci z USA v Česku nejčastěji stráví 3-4 noci, zajímají se o památky a během své dovolené rádi navštěvují také regiony.
Připravila Ivana Vejvodová.
www.czechtourism.cz
www.visitczechrepublic.com
www.kudyznudy.cz
Související články
Liečivé singletracky a kyslíkové cesty v okolí Bardejova majú viac ako 8 km
19. 12. 2017
Nepřehlédněte
FRENCH - REST, provozovatel Francouzské restaurace a Plzeňské restaurace, Amerického baru a Café epopej v Obecním domě v Praze, nabízí špičkové cateringové služby.
08. 08. 2017