Související články
Česko na Times Square
15. 12. 2020
Agentura CzechTourism spustila v Spojených státech amerických vánoční televizní kampaň, která představuje krásy České republiky a zve americké turisty k návštěvě Česka v příštím roce. Vánoční video s mottem ‚Uvidíme se v roce 2021‘ běží na jedné z nesledovanějších amerických televizních stanic ABC TV a na velkoplošné obrazovce ABC TV na Times Square v New Yorku. Během prosince video uvidí přes 11 miliónů lidí. Kampaň s rozpočtem 3 milióny korun cílí především na obyvatele New Yorku a Los Angeles odkud do Evropy tradičně přijíždí nejvíce turistů.
Cílem je představit to nejlepší z Česka a udržet jej v popředí zájmu amerických turistů i v roce 2021. „Umístěni vánočního videa spolu s fotografiemi Česka na Times Square je v tomto období poměrně unikátní příležitost. Vzhledem k pandemii COVID jsou totiž na Times Square momentálně pouze Newyorčané nebo američtí turisté. Tedy přesně ti, na které cílíme,“ komentuje kampaň Michaela Claudino ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism USA a Kanada, které kampaň ve Spojených státech amerických připravilo.
„Vítáme aktivity agentury CzechTourism na americkém trhu, které jsou zaměřené na podporu příjezdového cestovního ruchu a jsou v naprostém souladu s našim cílem o co nejrychlejší obnovu přímých leteckých spojení z USA. Tento trh je pro pražské letiště prioritní, a to nejen s ohledem na velký potenciál, ale také z pohledu udržitelného turismu v budoucích letech. Právě z USA k nám míří turisté se skutečným zájmem o poznávání Česka a jeho kultury, kteří zde zůstávají delší dobu, využívají oficiálních hotelů a mají vyšší finanční rozpočet. Na letecká spojení, která budou generovat právě takový typ turismu, se chceme po odeznění aktuální krize zaměřit a na jejich rozvoji s agenturou CzechTourism dále spolupracovat,“ říká Jaroslav Filip, ředitel leteckého obchodu Letiště Praha.
Ze vzdálených zemí patří americký trh z pohledu příjezdového cestovního ruchu k těm nejdůležitějším. V roce 2019 navštívilo Česko 584 tisíc hostů z USA. Ti v hotelech či penzionech strávili téměř milión a půl nocí. Tedy o půl miliónu více než návštěvníci z Číny, kterých vloni do Česka přijelo 612 tisíc. V průměru u nás turisté ze Spojených států utratí 1400 Kč/den, dalších 3000 Kč/den utratí před cestou například za letenky a ubytování. V roce 2018 přinesli američtí turisté do české ekonomiky 7822 mil. korun. Návštěvníci z USA v Česku nejčastěji stráví 3-4 noci, zajímají se o památky a během své dovolené rádi navštěvují také regiony.
Připravila Ivana Vejvodová.
www.czechtourism.cz
www.visitczechrepublic.com
www.kudyznudy.cz
Nepřehlédněte
Letiště Praha láká cestující do zajímavých destinací po Evropě
Nová marketingová kampaň Letiště Praha podpoří během celého letošního roku výjezdový cestovní ruch a celou řadu zajímavých destinací v Evropě.
29. 01. 2019