Menu

Česko a české produkty uvidí na Lonely Planet přes milión Američanů

28. 04. 2021

Agentura CzechTourism společně s generálním konzulátem ČR v Chicagu připravila v rámci Projektů ekonomické diplomacie (PROPED) kampaň na stánkách společnosti Lonely Planet. Ta představuje nejen přírodní a architektonické krásy České republiky, ale prezentuje také produkty českých firem Bohemia Paper, Moser Crystal, Preciosa, Granát Turnov, Budějovický Budvar a likérky Rudolf Jelínek, jejichž výrobky lze koupit i v USA. Hlavním cílem kampaně s rozpočtem 11 000 USD, je vrátit Česko do popředí zájmu amerických turistů ještě před tím, než budou mít možnost vycestovat do Evropy, a kromě Prahy představit také tradiční produkty a regiony, kde se vyrábějí.


Video a foto prezentace České republiky ve formátu Travel Stories, který je určený k přehrávání obsahu na mobilních zařízeních, se přímo v aplikaci zobrazí u více než 1 miliónu amerických předplatitelů obsahu společnosti Lonely Planet.

Marketingová kampaň u společnosti Lonely Planet je i v Americe prestižní záležitostí a já jsem ráda, že se nám to společnými silami podařilo,“ říká Michaela Claudino, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism USA a Kanada a doplňuje: „Cílem kampaně bylo představit to nejlepší z ČR, a hlavně vrátit Česko do popředí zájmu amerických turistů, ještě před tím, než se otevřou možnosti cestování pro turisty mezi USA a Evropou.“ 

„Snahou kampaně je také ukázat Američanům, že výrobky sklářských a potravinářských firem, které si často odváží jako suvenýr z ČR, je dnes možno najít i obchodech po celých USA,“ dodává Tomáš Trnka, vedoucí ekonomického úseku Generálního konzulátu ČR v Chicagu.

Z pohledu příjezdového cestovního ruchu do České republiky patří ze vzdálených trhů ten americký k těm nejdůležitějším. V roce 2019 navštívilo ČR téměř 600 tisíc hostů z USA, kteří v hotelech či penzionech strávili téměř milión a půl nocí. V průměru u nás turisté z USA utratí 1400 korun/den, dalších 3000 korun/den utratí před cestou například za letenky a ubytování. V roce 2018 přinesli američtí turisté do české ekonomiky téměř 6 miliard korun. Návštěvníci z USA v ČR nejčastěji stráví 3-4 noci, zajímají se o památky a během své dovolené rádi navštěvují také regiony.

Kampaň pro předplatitele Lonely Planet běží od 20. dubna do 31. května 2021. Obsah kampaně bude dostupný i po tomto datu na platformě Lonely Planet. Travel Stories o ČR připravený společností Lonely Planet lze spustit zde.


Cílem projektů ekonomické diplomacie je podpořit proexportní aktivity českých firem, jejich vstup na zahraniční trhy a současně podpořit brand České republiky.  Projekt s Lonely Planet se ukázal jako ideální platforma, která propojí tradiční české značky a firmy s brandem Česke republiky. Online forma propagace byla zvolena jednak z důvodu současné pandemie, ale také proto, že nově vytvořený obsah zůstává čtenářům k dispozici na platformě Lonely Planet i po skončení kampaně.
Připravila Ivana Vejvodová.

www.czechtourism.cz
www.visitczechrepublic.com

czt

skinny brunette undressing strip unclothed desi bhabhi Perverted Stepdad Fucks Stepdaughter April Reid Wearing Mini Dress indian priya papa kitchen fuck in hindi


Archiv