Související články
Počet regionálních produktů na Hradecku už atakuje dvacítku
Destinační management Hradecko pořádal press trip s tématem Regionální produkt Hradecko, kde byly odprezentovány vybrané regionální...
21. 09. 2019
26. 11. 2020
Mezi další priority patří transparentnost a řízení destinační značky Česká republika. „Česká republika patřila dlouhodobě mezi nejbezpečnější země, ale pandemie COVID-19 s touto jistotou výrazně zahýbala. Musíme ověřit, jak se naše pozice změnila a připravit takové marketingové aktivity, které opět dostanou Česko mezi nejoblíbenější destinace u zahraničních turistů,“ komentuje novou strategii Jan Herget ředitel agentury CzechTourism.
Pětiletá strategie bude implementována pomocí ročních akčních plánů, které budou vycházet z konkrétní situace na trhu. „Se zástupci regionů jsme se dohodli, že akční plán budeme společně jednou za čtvrt roku revidovat,“ říká Jan Herget a pokračuje: „Budeme se snažit nastavit jasný řád a pravidla pro komunikaci mezi námi podnikateli a regiony a dostat nabídku podnikatelů na internet do celého světa.“
Strategii agentury CzechTourism a destinace Česká republika 2021-2025 naleznete ZDE
Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism dnes formou virtuálního televizního studia představila Strategii agentury CzechTourism a destinace Česká republika pro následující pětileté období. Prioritou strategie je digitalizace a efektivní marketingová podpora regionů a podnikatelů.
Připravila Ivana Vejvodová.
www.czechtourism.cz
Související články
Destinační management Hradecko pořádal press trip s tématem Regionální produkt Hradecko, kde byly odprezentovány vybrané regionální...
21. 09. 2019