Česko se představilo ve Skandinávii
16. 01. 2025
Zahraniční zastoupení CzechTourism pro
Skandinávii ve spolupráci s Czech Convention
Bureau
zahájilo letošní sezónu prezentací Česka na prestižním MICE&B2B
workshopu TravelMatch 2025 v Oslu. Akce, která se konala v první polovině
ledna, přilákala na dvě stovky norských nákupčích – profesionálů
působících v cestovním ruchu. Tuzemsko se jim představilo v roli
Destinace roku.
Čeští
partneři představili komplexní nabídku
„Díky
tomuto titulu jsme mohli na TravelMatch
přizvat více než desítku českých partnerů z řad hotelů, DMC agentur,
zástupců vybraných turistických cílů a regionálních convention bureau.
Tento široký mix umožnil představit Česko jako komplexní destinaci, která
nabízí vše – od konferenčních prostor až po jedinečné
zážitky,“
vyzdvihuje ředitelka Odboru produktového managementu, výzkumu a B2B
spolupráce agentury CzechTourism Tereza Hofmanová. Na akci se představili
například Prague Convention
Bureau, Ostrava Convention
Bureau, hotely Ambassador Group, CPI Hotels, Ensana,
Holiday Inn a Le Hotels Group. Mezi DMC agenturami byly CT agency, Key Travel,
Time Change, DMC Prague, DZK Travel, Scandi Travel a také zástupci Prague
Boats a Pilsner Urquell Experience.
Interaktivní
přístup jako cesta ke zvýšení zájmu o Česko
Prezentace
tuzemska na workshopu zahrnovala i obědový seminář pro vybrané partnery.
Zúčastnilo se ho přes šest desítek odborníků, kteří díky této akci
dostali jedinečnou šanci navázat nové obchodní kontakty. „TravelMatch
je pro nás klíčová akce, které se pravidelně účastníme každý rok.
Letos jsme na základě ocenění Destinace roku dokázali ještě více
zviditelnit Česko a představit jeho turistické atraktivity širšímu
publiku,“ doplňuje
ředitelka Zahraničního zastoupení CzechTourism pro Skandinávii a Finsko
Lucie Vallin. Během semináře přítomní soutěžili v interaktivním Kahoot
kvízu zaměřeném na české destinace. Tento formát vzbudil velký zájem a
vítězové získali, díky podpoře českých partnerů, pobyty v Česku.
Česko,
kam se podíváš
Logo
VisitCzechia
se objevovalo na hlavním plátně kongresového centra, na taškách,
jmenovkách a v brožurách, které obdrželi všichni účastníci.
V prostorách Oslo Congress Centre byly navíc k vidění propagační spoty
představující Česko jako atraktivní turistickou destinaci, která má
opravdu co nabídnout a rozhodně stojí za návštěvu.
Plány
do budoucna
Zahraniční zastoupení
CzechTourism pro Skandinávii
pokračuje v šíření povědomí o Česku a plánuje další významné B2B
akce v regionu. V následujících týdnech se zapojí do workshopu Travel
News Market v Kodani a regionálního workshopu v Göteborgu.
Připravila
Kateřina Beránková.
www.kudyznudy.cz
www.czechtourism.cz
www.visitczechrepublic.com