Menu

Air France uvedla na trh novou vůni Francise Kurkdjiana

19. 01. 2025

Společnost Air France poprvé ve své historii uvedla na trh svou typickou vůni s názvem AF001. Při tvorbě tohoto parfému využila letecká společnost talentu Francise Kurkdjiana, mistra parfuméra a uměleckého ředitele společnosti Maison Francis Kurkdjian. Pro společnost Air France je to další příležitost, jak cestujícím zpříjemnit cestování a nabídnout jim nezapomenutelné zážitky.

Nová vůně AF001 je právě v těchto dnech zaváděna do vybraných salonků společnosti Air France na letišti Paříž-Charles de Gaulle. Specifické aroma, které zákazníci ucítí ihned na začátku cesty, bude jakýmsi uvítacím gestem. Zákazníci tuto vůni objeví ve vstupní hale, salónku a apartmá La Première, stejně jako v salóncích umístěných v halách L a M terminálů 2E, 2F a 2G. V následujících měsících bude Air France vůni postupně používat i v dalších salóncích nejen v Paříži, ale po celém světě.

Květinová aura s tóny jasmínu
Vůně AF001 navozuje pocit prostoru, klidu a světla a stylově doprovází cestující. Její uklidňující pižmová vůně v kombinaci s mimózou z jižní Francie dodává vůni slunečnou, přirozenou živost. Její jemná květinová aura, vytvořená s tóny jasmínu a růže, bere cestovatele na skutečnou čichovou cestu a zachycuje konkrétní okamžik v čase. Název AF001, který odkazuje na legendární lety Concorde mezi New Yorkem a Paříží na konci 70. let, okamžitě evokuje svět Air France. „Jsem velmi hrdý na to, že jsem vytvořil první charakteristickou domácí vůni Air France,“ říká Francis Kurkdjian. „Právě iluze slunečního paprsku na křídlech letadla mě inspirovala k vytvoření této lehké, svěží a uklidňující domácí vůně.“

Nová vůně je výsledkem více než dvouleté práce a odhaluje další smyslový zážitek, který posiluje identitu společnosti. Je to první část cesty, která oslavuje francouzské umění žít v celé jeho šíři. „Zážitek z cestování s Air France nyní povznáší všech pět smyslů. Zrak díky uniformám našeho personálu ve stylu haute couture, interiérům našich kabin a pečlivému designu našich salonků. Chuť díky lahodným pokrmům z palubního menu, hmat díky měkkým látkám našich sedadel, zvuk díky našim playlistům na palubě a nyní i čich díky této prestižní značkové vůni,“ uzavírá Fabien Pelous, SVP pro zákaznické zkušenosti společnosti Air France.

Francis Kurkdjian
Francis Kurkdjian zahájil svou kariéru v roce 1995 a ještě téhož roku vytvořil pro Jeana Paula Gaultiera parfém „Le Mâle“, jeden z nejprodávanějších parfémů na světě. Vytvořil ikonické vůně pro značky Guerlain, Dior, Armani, Jean Paul Gaultier, Narciso Rodriguez, Elizabeth Arden, Acqua di Parma, Versace, Ferragamo, Lanvin, Van Cleef & Arpels, Elie Saab a Burberry. Jako první mistr parfumér si v roce 2001 otevřel vlastní dílnu na výrobu parfémů na zakázku. V roce 2008 byl jmenován Chevalier des Arts et Lettres a jeho vůně získaly řadu mezinárodních ocenění. Francis Kurkdjian je uměleckým ředitelem domu, který nese jeho jméno, a také kreativním ředitelem Parfums Christian Dior.
Připravila Martina Vokrouhlíková.

www.airfrance.cz
 

Archiv