Vždycky něco navíc, vysoce účinná reklama
06. 12. 2003
Mezi základní lidské hodnoty patří kromě svobody, rovnosti a vzájemné
solidarity i sociální jistoty, důstojné pracovní podmínky a prostředí.
Tyto principy se Groupe Cheque Déjeuner snaží převádět do každodenního
praktického života prostřednictvím služby jídelních šeků. Firma Le
Cheque Déjeuner byla založena ve Francii v roce 1964. Neustále potvrzuje
svou profesionalitu a schopnost uspokojovat potřeby klientely. Kromě stravenek
i v oblasti šeků kulturních a sociálních. Dnes je Groupe Cheque Déjeuner
jasným uchazečem o první pozici na evropském trhu. Je zastoupena v Česku,
Francii, Itálii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku, na Slovensku a ve Španělsku.
Roční obrat Groupe Cheque Déjeuner představuje 1,45 miliard euro. Vydá
290 milionů šeků pěti milionům každodenních uživatelů, z toho dvě
stě dvaceti tisícům v České republice.
Od posledního povídání s Le Cheque Déjeuner před rokem se
udála spousta věcí. Kromě slušné růstové dynamiky v rozšiřování
počtu držitelů stravenek učinilo Le Cheque Déjeuner výrazný krok
v oblasti propagace a reklamy. Ilustruje to skutečnost, že bylo mediálním
partnerem megakoncertu slovenské hudební skupiny Elán. Proto si dnes
s obchodním ředitelem společnosti Le Cheque Déjeuner Mgr. Janem Tomáškem
budeme více než minule, kdy jsme hovořili o firemní sociální politice a
péči o lidské zdroje (1/03 str. 28–29), povídat o šekové knížce Le
Cheque Déjeuner jako o vysoce účinném reklamním nosiči.
Spolupráce s pořadateli koncertu skupiny Elán byla vícestranná.
Pořadatelům koncertu jsme poskytli vysoce účinné propagační médium –
naše šekové knížky. Na oplátku nám pro klienty Le Cheque Déjeuner
poskytli slevu na slevové kupóny, které jsme v šekových knížkách
distribuovali v rámci naší filozofie, vždycky něco navíc. Tzn., že naši
klienti mohli na tento koncert získat vstupenku s desetiprocentní slevou.
Řadu z nich to, soudě podle ohlasů, vzhledem k cenám vstupenek velmi
potěšilo. Zásada, něco navíc, je filozofií naší společnosti. Teď
v předvánoční době mají klienti možnost díky našim šekovým
knížkám nakupovat s desetiprocentní slevou šperky v prodejnách Khoon.
Šeková knížka obsahuje i slevový kupon na útratu v restauraci Koliba,
která byla nedávno otevřena v Praze 4 v Gregorově ulici a specializuje se
na slovenské a slovácké speciality.
Je možné konstatovat, že šekové knížky se stravenkami a
slevovými kupony Le Cheque Déjeuner jsou novým a vysoce účinným reklamním
nosičem na českém reklamním trhu.
Ano. Jejich předností je veliký počet oslovených osob s nízkými náklady
na zásah. Vysoká účinnost vyplývá z faktu, že se reklamní kupon
nachází v těsné blízkosti jídelních kuponů, cenin, které si každý
pečlivě opatruje a dennodenně je užívá. Šeková knížka Le Cheque
Déjeuner vylučuje tzv. „efekt slepoty“ pro nevhodné umístění reklamy.
Naopak způsobuje velmi výrazné podprahové pozitivní vnímání každodenně
používané a pečlivě opatrované užitečné cenné věci. Šekové knížky
Le Cheque Déjeuner s reklamními a slevovými kupony jsou vhodným médiem pro
doplnění komunikačního mixu, oslovujícím širokospektrální cílovou
skupinu dospělého ekonomicky aktivního obyvatelstva. Jsou reklamním médiem,
které ke dnešnímu dni v Česku zaručuje přes dvě stě dvacet tisíc
oslovených osob a přes šest milionů shlédnutí s téměř stoprocentní
jistotou opakovaného shlédnutí. Toto reklamní médium geograficky pokrývá
celou Českou republiku, přičemž vykazuje výrazně nižší náklady na
oslovení jedné osoby než další tisková média.