Menu

Vždycky něco navíc, vysoce účinná reklama

06. 12. 2003

Mezi základní lidské hodnoty patří kromě svobody, rovnosti a vzájemné solidarity i sociální jistoty, důstojné pracovní podmínky a prostředí. Tyto principy se Groupe Cheque Déjeuner snaží převádět do každodenního praktického života prostřednictvím služby jídelních šeků. Firma Le Cheque Déjeuner byla založena ve Francii v roce 1964. Neustále potvrzuje svou profesionalitu a schopnost uspokojovat potřeby klientely. Kromě stravenek i v oblasti šeků kulturních a sociálních. Dnes je Groupe Cheque Déjeuner jasným uchazečem o první pozici na evropském trhu. Je zastoupena v Česku, Francii, Itálii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku, na Slovensku a ve Španělsku. Roční obrat Groupe Cheque Déjeuner představuje 1,45 miliard euro. Vydá 290 milionů šeků pěti milionům každodenních uživatelů, z toho dvě stě dvaceti tisícům v České republice.

Od posledního povídání s Le Cheque Déjeuner před rokem se udála spousta věcí. Kromě slušné růstové dynamiky v rozšiřování počtu držitelů stravenek učinilo Le Cheque Déjeuner výrazný krok v oblasti propagace a reklamy. Ilustruje to skutečnost, že bylo mediálním partnerem megakoncertu slovenské hudební skupiny Elán. Proto si dnes s obchodním ředitelem společnosti Le Cheque Déjeuner Mgr. Janem Tomáškem budeme více než minule, kdy jsme hovořili o firemní sociální politice a péči o lidské zdroje (1/03 str. 28–29), povídat o šekové knížce Le Cheque Déjeuner jako o vysoce účinném reklamním nosiči.
Spolupráce s pořadateli koncertu skupiny Elán byla vícestranná. Pořadatelům koncertu jsme poskytli vysoce účinné propagační médium – naše šekové knížky. Na oplátku nám pro klienty Le Cheque Déjeuner poskytli slevu na slevové kupóny, které jsme v šekových knížkách distribuovali v rámci naší filozofie, vždycky něco navíc. Tzn., že naši klienti mohli na tento koncert získat vstupenku s desetiprocentní slevou. Řadu z nich to, soudě podle ohlasů, vzhledem k cenám vstupenek velmi potěšilo. Zásada, něco navíc, je filozofií naší společnosti. Teď v předvánoční době mají klienti možnost díky našim šekovým knížkám nakupovat s desetiprocentní slevou šperky v prodejnách Khoon. Šeková knížka obsahuje i slevový kupon na útratu v restauraci Koliba, která byla nedávno otevřena v Praze 4 v Gregorově ulici a specializuje se na slovenské a slovácké speciality.

Je možné konstatovat, že šekové knížky se stravenkami a slevovými kupony Le Cheque Déjeuner jsou novým a vysoce účinným reklamním nosičem na českém reklamním trhu.
Ano. Jejich předností je veliký počet oslovených osob s nízkými náklady na zásah. Vysoká účinnost vyplývá z faktu, že se reklamní kupon nachází v těsné blízkosti jídelních kuponů, cenin, které si každý pečlivě opatruje a dennodenně je užívá. Šeková knížka Le Cheque Déjeuner vylučuje tzv. „efekt slepoty“ pro nevhodné umístění reklamy. Naopak způsobuje velmi výrazné podprahové pozitivní vnímání každodenně používané a pečlivě opatrované užitečné cenné věci. Šekové knížky Le Cheque Déjeuner s reklamními a slevovými kupony jsou vhodným médiem pro doplnění komunikačního mixu, oslovujícím širokospektrální cílovou skupinu dospělého ekonomicky aktivního obyvatelstva. Jsou reklamním médiem, které ke dnešnímu dni v Česku zaručuje přes dvě stě dvacet tisíc oslovených osob a přes šest milionů shlédnutí s téměř stoprocentní jistotou opakovaného shlédnutí. Toto reklamní médium geograficky pokrývá celou Českou republiku, přičemž vykazuje výrazně nižší náklady na oslovení jedné osoby než další tisková média.








www.chequedejeuner.cz

Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001