VECTOR INTERNATIONAL s.r.o.
od roku 1993 podniká a obchoduje s hotelovým vybavením. Je garantovaným
dodavatelem Asociace hotelů a restaurací České republiky a výhradním
zástupcem špičkových světových firem i tuzemských výrobců.
Vybavení pokojů
Minibary, hotelové sejfy, zámkové systémy, hotelové televizory, Pay TV
systémy, dekorace; hotelové desky; pokojové koše; ramínka; rychlovarné
sady; svítidla; TV držáky a stojany; žehlicí soupravy, hotelové postele a
matrace.
Koupelny a toalety
Vysoušeče vlasů, kosmetická zrcátka, koupelnové doplňky a koše,
osoušeče rukou, kompenzační pomůcky; nástěnné popelníky; koupelnové
lampy; osobní váhy; spotřební materiál; sprchový program; zásobníky,
dávkovače; zrcadla.
Hotelová kosmetika
Čtyři kompletní sady hotelové kosmetiky – řada Aqua; řada Beaufort;
řada Natural Beauty; řada Relax Refresh Revive; zápalky, čokoládky.
Textil
Ložní prádlo; pantofle; polštáře a přikrývky; přehozy; ručníky a
osušky; ubrusoviny; závěsy; župany.
Nábytek
Kufrboxy; lehátka; lůžka; matrace; pokojový nábytek; restaurační
nábytek; stoly; věšáky; židle.
Housekeeping
Odpadové hospodářství; úklidové nářadí; úklidové vozíky; vozíky na
prádlo; vozíky na zásobování minibarů; vozíky pro pokojový servis;
vozíky pro pokojské; vysavače a čisticí stroje.
Lobby
Bagážové vozíky; čističe obuvi; držáky na noviny; jmenovky; klíčenky;
koše; popelníky; lanové zábradlí; pultové zvonky; stojany na deštníky;
vlajky.
Konference a catering
Banketní stoly; banketní židle; rautové sukně; řečnické pulty; taneční
parkety a pódia; vozíky na banketní vybavení.
Restaurace a kuchyně
Bufetové pulty; jídelní lístky; menu stojany; přepravky na jídlo.
Orientační systémy
Dveřní štítky; stojanové tabule, klíčenky.
Vector International slaví patnácté výročí
04. 11. 2008
VECTOR INTERNATIONAL s.r.o. letos slaví patnácté výročí své
existence. Je garantovaným dodavatelem hotelového vybavení Asociace hotelů a
restaurací ČR. Jeho klienti se počítají na stovky. V souvislosti
s hlavním tématem vydání Všudybylu jsem o rozhovor požádal jednatele
této firmy Ing. Attilu Balogha. Pane řediteli, při vstupu do vašeho
showroomu jsem si uvědomil, že jsem se se zde předváděnými předměty
setkal v nejluxusnějších hotelích včetně karlovarských Grandhotel Pupp a
Carlsbad Plaza, pražských Le Palais, Imperial; Carlo IV. Boscolo, Four
Seasons; InterContinental atd. atd.
My ale nabízíme široký sortiment hotelového a restauračního vybavení pro
celou škálu ubytovacích zařízení a restaurací, včetně malých
rodinných. Tedy nejen pro luxusní hotely. Zmínil jste naše výročí. Před
patnácti lety jsme začínali pouze se sejfy a minibary. Dnes obchodujeme
s více než stovkou komodit a více než třemi tisícovkami položek zboží.
Kolekci svého zboží sestavujeme tak, aby u nás pokud možno každý
hoteliér našel, co právě potřebuje.
Referenční přehled odběratelů Vectoru uvedený na vašich
webových stránkách www.minibar.cz je
úctyhodně dlouhý. Jak své potenciální zákazníky
získáváte?
Účinným nástrojem jsou naše internetové stránky. Jsme v internetových
vyhledávačích. Využíváme řadu časopisů a účastníme se
prezentačních akcí. Velmi užitečnou platformou a garanční záštitou nám
je Asociace hotelů a restaurací České republiky. Zpočátku jsme byli členy
sdružení HoReCa.a předloni, v rámci jejího sloučení s Národní
federací hotelů a restaurací České republiky, jsme se automaticky stali
členy nově vzniklé nástupnické asociace. Máme tak daleko lepší přístup
k potenciální klientele a rádi využíváme možností účastnit se jí
organizovaných road show a dalších akcí pro širokou členskou
platformu.
Jaké jsou trendy v hotelovém vybavení?
Ačkoliv už je tomu patnáct let, co v této branži podnikáme,
nejpopulárnější stále zůstávají minibary a sejfy. V poslední době
roste poptávka po kartových zámkových systémech, jež hoteloví hosté
preferují oproti klasickým klíčům. Dalším trendem je zvyšovat
uživatelský komfort hostů vybavováním pokojů varnými sety, a už
i u nižších kategorií ubytovacích zařízení vysoušeči
vlasů apod.
Zmínil jste zámkové systémy. Co je preferovanější?
Magnetické karty nebo chipové?
Hoteliéři upřednostňují magnetické. Kvůli ceně. Už proto, že si je
hosté při opuštění hotelu často odnáší s sebou. Chipové, které jsou
dražší, toho umí podstatně víc. Proto nabízíme i zámkové systémy
s dvojitou čtečkou, kdy hostům jsou určeny magnetické karty a hotelovému
personálu chipové karty s lepšími možnostmi nastavení definovaných
přístupů.
Zatím jsme hovořili spíše o hotelových provozech, ale co
restaurační a cateringové? Mezi vystavenými exponáty vašeho showroomu je
např. flambovací vozík.
Vozíky nabízíme nejen flambovací, ale i na steaky na barbeque, na ryby či
sýry v různém designu ve vysoké kvalitě a za rozumnou cenu.
Své pobočky sice máte i v dalších zemích, ale já se vás
zeptám na hotelový průmysl v Česku. Bude vaši firmu živit
i nadále?
Určitě. Máme dlouhodobé plány, které se i odráží v úmyslu zakoupit
vlastní nemovitost, do níž přeneseme své sídlo a sklady, protože
stávající prostory jsou nám již malé. Mohu ale poznamenat, že jsme
v letošním roce nezaznamenali až takovou dynamiku byznysu jako loni. České
hotely si stěžují na torpédování svých podnikatelských snah dlouhodobě
zpevňující českou korunou, ale přesto je podle mě podnikání
v hotelnictví právě v Česku velmi perspektivní. Uplynulých deset let
totiž bylo v porovnání se západní Evropou extrémně dobrých.