Menu

VECTOR INTERNATIONAL, s. r. o.
Společnost byla založena v roce 1993. Obchodní činnost je zaměřená na oblast hotelových zařízení, jejich vybavování a zásobování kompletním hotelovým sortimentem. Firma patří mezi garantované dodavatele Asociace hotelů a restaurací České republiky a výhradním zástupcem špičkových světových firem i tuzemských výrobců (Dometic, Caddie, Valera, SafePlace, Bentley, Geesa, Corby, LG, Heute, Resol, Standard Textile, TTS a dalších). Její široké portfolio zahrnuje následující výrobky:

Vybavení pokojů
Minibary, hotelové sejfy, zámkové systémy, hotelové televizory, systémy Pay TV, dekorace, hotelové desky na informační materiály, pokojové koše, ramínka, rychlovarné sady, svítidla, TV držáky a stojany, žehlící soupravy.

Koupelny a toalety
Vysoušeče vlasů, kosmetická zrcátka, koupelnové doplňky a koše, osoušeče rukou, kompenzační pomůcky, nástěnné popelníky, koupelnové osvětlení, osobní váhy, spotřební materiál, sprchový program, zásobníky, dávkovače, zrcadla.

Hotelová kosmetika
Čtyři kompletní sady hotelové kosmetiky – řada Aqua, řada Beaufort, řada Natural Beauty, řada Relax Refresh Revive, a brzy i další novinky, zápalky, čokolády, doplňky.

Textil
Ložní textil, pantofle, polštáře a přikrývky, přehozy, ručníky a osušky, ubrusoviny, závěsy, župany.

Nábytek
Kufrboxy, lehátka, postele, matrace, pokojový nábytek, restaurační nábytek, stoly, věšáky, židle.

Housekeeping
Odpadové hospodářství, úklidové nářadí, úklidové vozíky, vozíky na prádlo, vozíky na zásobování minibarů, vozíky pro pokojový servis, vozíky pro pokojské, vysavače a čistící stroje.

Lobby
Bagážové vozíky, čističe obuvi, držáky na noviny, jmenovky, klíčenky, koše, popelníky, lanová zábradlí, pultové zvonky, stojany na deštníky, vlajky.

Konference a catering
Banketní stoly, banketní židle, rautové sukně, řečnické pulty, taneční parkety a pódia, vozíky na banketní vybavení.

Restaurace a kuchyně
Bufetové pulty, jídelní lístky, stojany na menu, přepravky na jídlo.

Orientační systémy
Dveřní štítky, stojanové tabule, vitríny, pultové stojany.

Vector International slaví 20. výročí

29. 06. 2013

Se společníky společnosti Vector International Ing. Attilou Baloghem a Ing. Antalem Szentesim se potkáváme 11. června 2013. V nádherném podvečeru se pod námi rozevírá panorama Prahy. 20. výročí jejich firmy totiž slavíme na nejvýše položené terase hotelu NH Prague.
Pánové, jakých to bylo dvacet let?
Začínali jsme velice skromně. Na půdě rodinného domku v Košířích. Firmu jsme pak přestěhovali do hotelu Praha a následně si pronajali kanceláře a sklady ve Střešovické ulici. V současné době sídlíme ve vlastním objektu, který jsme koupili v roce 2010 v Hostivicích. Za uplynulých dvacet let jsme v mínusu končili rok pouze jednou, v roce 1999, kdy snad každý očekával konec světa. Po všechny ostatní roky byla naše firma v zisku.

Dodáváte vybavení pro obrovskou šíři objektů, zejména pak hotelová zařízení.
Většina ze čtyř- a pětihvězdičkových hotelů v České republice je našimi klienty. S řadou z nich jsme začali spolupracovat dříve, než přivítali své první hosty, jiné jenom dovybavujeme. Nejedná se pouze o mezinárodní hotely nejvyšší kategorie. Našimi důležitými klienty, jejichž důvěry si rovněž velice vážíme, jsou také další ubytovací zařízení po celém Česku a na Slovensku, včetně rodinných penzionů. Vždy se zaměřujeme na nejspolehlivější a nejkvalitnější výrobky. Ať už si zákazník z naší nabídky vybere produkty nižší nebo vyšší cenové úrovně, pokaždé si může být jist správnou volbou.

Dle mého názoru, základem je, kromě kvality a rozumné ceny obchodovaného produktu – což je samozřejmostí – odhodlání nedat se. Navzdory někdy nevybíravým metodám konkurence. A vzdorovat i v dobách, kdy ekonomika stagnuje a doba podnikání moc nepřeje.
Je to tak. Nicméně, potřebný je nejen perfektně fungující kolektiv, ale i nějaký ten finanční kapitál. V začátcích jsme peněz příliš neměli, avšak když si dnes chci vzít úvěr (nedávno jsme se pro něj rozhodli kvůli nákupu a rekonstrukci nového sídla), banky se předhánějí, která z nich nám poskytne lepší podmínky.

Kdysi jsem dělal rozhovor s úžasným člověkem, hoteliérem Janem Horalem. Článek jsme nazvali: „Česká republika je perfektním místem pro investice“ (viz www.e-vsudybyl.cz). Pane Baloghu, je pro vás Česko takovou zemí?
Určitě ano. Ale to, do čeho jsme tu investovali nejvíce, je práce. Jsem přesvědčen, že dobré jméno lze získat hlavně poctivou prací. Čas od času pak nastane situace, kdy je pověst firmy pro úspěšnost podnikání větším plus než hromada peněz.

Mezi hosty vaší narozeninové párty byl i majitel řady pražských hotelů pan inženýr Xuan Long Le.
Panu Longovi se v Praze podařilo vytvořit malé hotelové impérium. Je cizincem, stejně jako my, byť z poněkud větší dálky. A podle toho, jak je úspěšný, je i pro něho Česká republika pravděpodobně dobrým místem pro investice, a také takovou srdeční záležitostí.

Jaký byl pro Vector International loňský rok?
Zaznamenali jsme v něm zhruba třicetiprocentní meziroční nárůst. To, že byl Vector International v roce 2012 úspěšný, je dáno nejen parametry produktů, tedy jejich cenou a kvalitou, ale zejména našimi skvělými odborně zdatnými zaměstnanci, kteří odvádějí maximum práce, aby byl zákazník spokojený. Při tak velkém objemu dodávaného vybavení není divu, že se může tu a tam projevit nějaký nedostatek. Nicméně reklamace se nám vždycky daří řešit ke spokojenosti zákazníků. Náš servis funguje velice pružně. Pokud je to naléhavé, situaci řešíme okamžitě nebo do čtyřiadvaceti hodin. Jinak závadu odstraníme či vadný kus obvykle nahrazujeme nejpozději do týdne.

Čím kvalitnějšími produkty dodáváte, tím déle klientům vydrží. Nejste tím sami proti sobě?
Některé produkty, které jsme klientům v Česku dodali, slouží už přes dvacet let a dotyčné hotely je opravdu nemají důvod měnit za nové. To je i případ pražského hotelu Olympik, kam jsme své první trezory SafePlace dodali ještě před založením firmy v roce 1991. Olympik byl od té doby dvakrát v rekonstrukci. Měnil nábytek, postele a další vybavení, ale naše sejfy na pokojích zůstaly. Nepotřebují je měnit, protože jsou prakticky bezporuchové.

Co do příštích let?
Neustále rozšiřujeme a modernizujeme náš sortiment. Hlídáme světové trendy a zákazníkům nabízíme novinky. Věříme, že nárůst poptávky, který v loňském roce rapidně stoupl, bude pokračovat. Všem partnerským hotelům přeji, ať se jim tady v České republice daří.


Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001