Menu

UNIMEX GROUP, a.s.

26. 03. 2006

Skupina Unimex Group dosáhla podle předběžných výsledků za rok 2005 obratu ve výši 15,7 miliardy korun, což činí v porovnání s rokem 2004 nárůst o téměř 19 %. Zisk před zdaněním se pohybuje kolem 700 milionů korun. V roce 2006 bude Unimex Group hlavní část investic směřovat do oblasti informačních technologií, hotelového podnikání a některých vybraných developerských projektů. Současně se bude snažit o posílení postavení letecké společnosti Travel Service a její obchodní značky Smart Wings na trhu pravidelné i nepravidelné letecké přepravy. Unimex Group počítá s upevněním postavení Čedoku jako jedničky mezi tuzemskými cestovními kancelářemi. Síť hobby marketů OBI by se měla v roce 2006 rozšířit minimálně o jeden a společnosti Global Wines a Global Spirits by si měly upevnit svoje výsadní postavení na trhu. V plánu jsou také developerské aktivity v řádech stamilionů korun a dobudování retailové sítě marketů Travel Free. Skupina Unimex Group předpokládá, že v roce 2006 dosáhne kumulovaných tržeb ve výši cca 16,5 miliardy korun.
Táňa Hromádková

Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001