UNIMEX GROUP, a.s.
26. 03. 2006
Skupina Unimex Group dosáhla podle předběžných výsledků za rok
2005 obratu ve výši 15,7 miliardy korun, což činí v porovnání s rokem
2004 nárůst o téměř 19 %. Zisk před zdaněním se pohybuje kolem
700 milionů korun. V roce 2006 bude Unimex Group hlavní část investic
směřovat do oblasti informačních technologií, hotelového podnikání a
některých vybraných developerských projektů. Současně se bude snažit
o posílení postavení letecké společnosti Travel Service a její obchodní
značky Smart Wings na trhu pravidelné i nepravidelné letecké přepravy.
Unimex Group počítá s upevněním postavení Čedoku jako jedničky mezi
tuzemskými cestovními kancelářemi. Síť hobby marketů OBI by se měla
v roce 2006 rozšířit minimálně o jeden a společnosti Global Wines a
Global Spirits by si měly upevnit svoje výsadní postavení na trhu. V plánu
jsou také developerské aktivity v řádech stamilionů korun a dobudování
retailové sítě marketů Travel Free. Skupina Unimex Group předpokládá, že
v roce 2006 dosáhne kumulovaných tržeb ve výši cca 16,5 miliardy korun.
Táňa Hromádková