Inteco Eurotrend
Tradice, která jde s dobou
26. 10. 2007
je rodinná firma, která působí v oblasti hotelové kosmetiky a potřeb pro
hosty již od druhé poloviny minulého století. Jejími hlavními prioritami
jsou tradice, zkušenosti a vstřícný přístup k zákazníkům.
Stěžejní program:
- hotelové doplňky
- hotelová kosmetika se specializací na logovanou
- toaletní potřeby
- restaurační doplňky a potřeby pro provoz
- hotelová polygrafie a hotelový textil
Garance:
- spolehlivost služeb, serióznost, podnikatelská etika
- dodávky kvalitativně i cenově shodné s nabídkou, dohodou a odsouhlasenými referenčními vzory
- operativní včasné dodávky
- provedení od standardu až po luxus
Inteco Eurotrend podniká v oblasti hotelových doplňků a potřeb
pro hosty. Nabízí hotelovou kosmetiku, toaletní potřeby, restaurační
doplňky a potřeby pro provoz, hotelovou a gastro polygrafii a textil. Majitele
firmy Evu a Petra Procházkovy jsem v souvislosti s hlavním tématem
požádal, aby představili nové katalogy své firmy.
V současné době máme dva nové katalogy našich výrobků: „Hotelové
doplňky“ a „Dárkové předměty“. V obou nabízíme kompletní
sortiment produktů, ať už jsou to hotelové doplňky denní potřeby,
dárkové předměty nebo novinky, které zpestřují naši nabídku. Nové
kosmetické sety „Roma eterna“ a „Sakura“ svědčí o tom, že se
stále snažíme zachovat tradiční kvalitu našich výrobků a zároveň
zdokonalovat design, osvěžit ho novými typy náplní a vůní, jednoduše
jít s dobou. Vyvzorovali jsme speciální plastové uzávěry
v metalýzových barvách, bronzové, stříbrné, černé. Je to hit.
Uzávěry vypadají jako kovové lékárenské. Nabídku jsme rozšířili
i o kufrboxy, tedy sortiment, který jsme v předchozích letech
nenabízeli.
Nedávno mne pan ředitel Lukáš Klak prováděl přenádhernými
interiéry pražského pětihvězdičkového hotelu Imperial, který jste
vybavovali hotelovými deskami vázanými v kůži. Exkluzivní ruční práce.
Leč ne každý si může dovolit takovýto luxus. Nemáte u hotelových
doplňků obavy z konkurence levného zboží, kde cena jde na úkor
kvality?
Ano i ne. Řada provozovatelů ubytovacích zařízení sice klade velký
důraz na cenu, ale daleko větší množství hoteliérů na stabilní kvalitu.
V dnešním světě je stále těžší vybrat si z tak široké nabídky
produktů to pravé. Spojit kvalitu a dobrou cenu je úkol nelehký, a proto
některé kosmetické výrobky dovážené do Čech ne vždy odpovídají
evropským standardům. Tuzemské firmy jsou pak nuceny své výrobny přesouvat
do zemí s levnější pracovní silou. Cena bude samozřejmě nižší, ale
kvalita různá. Dobré hotely rozhodně nechtějí přijít o přízeň svých
hostů tím, že ušetří pár korun. Zkrátka už si zvykly na nějakou
úroveň. Např., že kosmetika je balena v sáčcích, které nejsou
propustné apod. Co je jim platné, že si zajistí dodávky levné kosmetiky,
když u ní praskají obaly a teče. A tak to je i s hotelovými mýdly,
která jsou nezřídka hezky zabalená, ale co je uvnitř? Inteco Eurotrend je
totiž s evropskou produkcí, včetně naší české, s to konkurovat
stabilní kvalitou, servisem i dodacími lhůtami. Logované zboží jsme
schopni dodat ve lhůtě čtrnácti dnů až jednoho měsíce. Univerzální
výrobky máme okamžitě skladem. Naši klienti ví, že to, co předvedeme, to
jim i dodáme.
Každý dobrý podnik by měl být jedinečný. Leckdy k tomu stačí
drobnost.
Ano, dobrý hotel i restaurace by měly mít svůj osobitý styl. Pokud je logo
podniku na většině věcí, se kterými host přijde do styku, nejen, že ho
to mile potěší, ale vnímá, že takové místo má své jméno, svou
atmosféru a jde mu v prvé řadě o to zaujmout zákazníka. Host si jej pak
pamatuje a rád se tam vrací. U mnohých hotelových či restauračních
zařízení je to tak, že podšálek je od dodavatele kávy, polévkový
talíř zdobí logo dodavatele potravinových ingrediencí, ubrousky mají logo
dalšího dodavatele, cukr jiného atd., ale dobrý podnik by měl ukázat, že
právě on je jedinečný.