Menu

Těžiště Globtouru dává větší stabilitu

29. 03. 2003

Cestovní kancelář Globtour na prahu letní sezony mi je záminkou k rozhovoru s generálním ředitelem Globtouru Praha s.r.o. panem Ninoslavem Vidovićem. Pane řediteli, je to již více než čtvrt roku, co jsme se v Top Hotelu Praha potkali na křtu tehdy nového katalogu Globtouru Léto 2003. Jaký je o něj zájem?
Zájem o katalogy je letos po celém Česku (u zhruba pěti set prodejců Globtouru) mimořádný. Pokud budou prodejní výsledky na úrovni poptávky po katalozích, čeká nás a naše prodejce dobrá sezona. Vstoupili jsme do ní s přepracovanou nabídkou a samozřejmě i s novinkami. Rád bych připomněl přímý let na řecký ostrov Santorini, z leteckých destinací ještě Kalábrii, ostrovy Sardinii a Ischiu.

Které destinace klienti nejvíce poptávají?
Již tradičně nejvíce Chorvatsko, kam se v letošní letní sezoně mohou za velmi výhodných cenových podmínek vydat i po železnici Jadran expressem i se svým automobilem. Vůbec zde zaznamenáváme posun poptávky směrem ke kvalitnějším kapacitám s širší nabídkou služeb. Velmi dobře se prodávají klubové hotely i další produkty se službami navíc, jako jsou Globtour Centrum, Globtour Bonus a Globtour Private. Obdobný zájem evidujeme i o Černou Horu, kam létáme z Prahy, Brna i Ostravy a vypravujeme autobusy prakticky z celého Česka. Dobrý výhled máme i u novinek – Kalábrie, Sardinie a Santorini.

Plánujete otevření dalších vlastních prodejních poboček?
Pouze v Praze.Co se týče zbytku republiky, říkám rozhodné ne. Součástí naší dlouhodobé strategie je prodej prostřednictvím obchodních partnerů – prodejců. Znají místní prostředí a dokáží v něm efektivněji působit. Je pravdou, že síť partnerů budeme upravovat. Cílem není maximální počet, ale kvalita spolupráce. Myslím tím i znalost prodávaného produktu, přizpůsobení se rezervačnímu a ekonomickému systému apod. Informací ze strany prodejců si velmi ceníme. Do budoucna hodláme jejich vliv na tvorbu produktu ještě posílit. Plánujeme pro ně několik studijních cest do Kalábrie, na Sardinii, Santorini, do Černé Hory a Dubrovníku. Chceme je osobně konfrontovat s novinkami. Nově jim pak umožníme individuální seznámení se s destinacemi prostřednictvím cenově zvýhodněných cest pro personál prodejen a rodinné příslušníky.

V několika převážně větších městech je možné vidět prodejny ve firemních barvách Globtouru.
Jedná se o samostatné podnikatelské subjekty, kde stupeň spolupráce s Globtourem Praha s.r.o. dosahuje určitých parametrů. Zde potom přistupujeme k individuálním obchodním podmínkám, ke kterým patří možnost používat označení autorizovaný nebo značkový prodejce Globtour.

Jak váš byznys ovlivňuje současná mezinárodní situace?
Evidujeme zvýšený zájem o tuzemsko a destinace dostupné železniční, autobusovou nebo vlastní dopravou, jako je Chorvatsko a Černá Hora. Jsem velmi rád, že těžiště Globtouru je právě v těchto destinacích, což naší společnosti dává mnohem větší stabilitu.








www.globtour.cz

Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001