Menu

Televizní reportáž na internetových televizích, účinný nástroj na propagaci regionu, firmy či různých produktů

23. 02. 2014

V dnešní době, která je přesycená informacemi, je těžké zaujmout či přitáhnout potenciálního zákazníka. Lidé neradi čtou – spíše se chtějí bavit. Spojením zábavy a informací jsou televizní reportáže či videospoty, které lze umístit na internetové televizní portály, jako je například YouTube. Právě výrobou různých televizních reportáží, dokumentů či videospotů a jejich umístěním na internetu se již řadu roků zabývá televizní a reklamní společnost TVF. S jejím ředitelem Mgr. Oldřichem Brýžou, MBA, jsem si povídala o možnostech, které YouTube a další internetové televize nabízejí.

Internet se vedle televize
a tisku stává jednou z nejsilnějších možností účinné marketingové komunikace. Internetové televize spojují všechny tři zmíněné prvky. Umožňují levně šířit televizní obraz po internetu a zároveň ho doplnit textovými informacemi. Důležité je diváka (potenciálního zákazníka) zaujmout, pobavit a vtáhnout do děje. Jako televizní režisér mohu potvrdit, že to umí pouze profesionálně udělané video, které vzbudí zájem a podvědomě vytváří touhu po dalších informacích. Výhodou YouTube a dalších internetových televizí je jejich jednoduché propojení s webovými stránkami a řadou dalších odkazů čili interaktivita, která přivede zákazníka tam, kam potřebujeme.

Jak poutavě zákazníka oslovit
a čím ho získat je jedním z důležitých úkolů, které řeší každý marketér. Ať už nabízí zajímavá místa v regionu, návštěvu muzea, pobyt v hotelu nebo třeba nový model auta. Dobré video je v této oblasti levnou a velmi účinnou metodou. Dnes má kvalitní webové stránky téměř každý. Na naléhavosti tak nabývá problém, jak na ně přilákat další zájemce a zdržet je tam co nejdéle. Tvrdá data hovoří jasně:
Vyhledávací roboti preferují webové stránky, kde je umístěno video nebo jiný profesionálně vyrobený multimediální soubor, daleko víc (u vyhledávačů Google dokonce 50× víc) než stránky, které jsou tvořené jen prostým textem a fotografiemi.
Jen 20 % návštěvníků webových stránek čte text. Ale 80 % návštěvníků se podívá na video se stejným obsahem jako text.
Návštěvníci sledující video zůstanou na webové stránce v průměru o dvě minuty déle a hlavně je o 64 % větší pravděpodobnost, že si produkt koupí.
Dnešní doba je dobou videa.
Celosvětově je nejrozšířenější internetový televizní portál YouTube.

Z pohodlí domova
či kanceláře vás videofilm během několika sekund přenese na jakékoli místo na světě. Uvidíte pestrobarevný obraz, uslyšíte autentickou hudbu a zajímavý rozhovor, podmanivý komentář vás upozorní na to, o co marketérovi jde. O televizních reportážích a videofilmech se dá hovořit dlouho, ale lépe je se na ně podívat.

Televizní a reklamní společnost TVF
již několik roků provozuje na YouTube vlastní televizní kanál TVFBrno. Najdete na něm najdete více než 600 videofilmů, klipů a reportáží, které jsou v různě náročném provedení, tj. byly vyrobeny za různou cenu. Všechny jsou provázané s webem zadavatelů a vyhledatelné dle klíčových slov. Většina z nich je v různých jazykových verzích. Obvykle v angličtině, němčině, ruštině, ale také ve španělštině, portugalštině. Podívejte se a posuďte sami.
Kromě televizních reportáží a různých videodokumentů společnost TVF již řadu roků vydává edici videofilmů na DVD pod názvem „Krásy České republiky a světa“. Mnoho dalších informací najdete také na našem webu www.tvf.cz.
-KK-

TVF, s.r.o. televizní a reklamní spol.
Pechova 26, 615 00 Brno
Mgr. Oldřich Brýža, MBA – ředitel společnosti
mobil: +420 602 322 645
tel./fax: +420 548 226 056


Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001

HW 2025
festival krumlov 34