Menu

Tak, jak roste EXIM tours, rostou i jeho provizní prodejci

21. 03. 2007

Rozhovor s ředitelem marketingu největší české cestovní kanceláře specializované na letecké zájezdy EXIM tours Ing. Stanislavem Zímou jsem zaměřil na její veletržní a další prezentační vystoupení.
Pozice na trhu EXIM tours zavazuje nechybět na významných akcích průmyslu cestovního ruchu v České republice i mimo ni. V Česku jsme vystavovali na GO 2007 a Holiday World, na Slovensku na Slovakiatouru, v Polsku, Maďarsku a Rumunsku, zkrátka všude, kde operují dceřiné společnosti české cestovní kanceláře EXIM tours. Trh leteckými zájezdy má dnes již jasno, kdo je kdo, a tak ani veletrhy cestovního ruchu už nemají tak výraznou funkci kontaktovat nové partnery, ale víceméně dokreslují a potvrzují pozice podnikatelských subjektů na trhu. EXIM tours tak v očích veřejnosti upevňuje své postavení. Samozřejmě, že i letos se na našich veletržních stáncích uskutečňovaly a budou uskutečňovat intenzivní pracovní jednání se stávajícími i nově nastupujícími partnery. Holiday World byl pro nás v tomto směru zvláštní tím, že jsme v jeho rámci uskutečnili dvě obzvláště významné promotion akce. První z nich bylo setkání s ředitelkou turistické centrály Dominikánské republiky pro Evropu Petry Cruz, která provizním prodejcům EXIM tours a dalším návštěvníkům veletrhu přiblížila turistickou infrastrukturu své země a její atraktivnost, pro české turisty podpořenou výčtem našich přímých charterových leteckých spojů. Druhou, velmi významnou událostí bylo setkání se zástupci kubánské ambasády, v jehož rámci pan Carlos Oscar Hernández přiblížil obchodním partnerům EXIM tours a příchozím možnosti průmyslu cestovního ruchu na Kubě. Kuba se totiž u české veřejnosti momentálně setkává s nevídaným zájmem.

Někteří velcí touroperátoři se letošního veletrhu Holiday World v Praze neúčastnili.
Byla to jejich volba, kterou mi nepřísluší komentovat. Ziskové hospodaření EXIM tours nám umožňuje se takovýchto prestižních, společensky a obchodně užitečných akcí účastnit v odpovídajícím (velkém – pozn. redakce)stylu. V době středoevropského veletrhu cestovního ruchu Holiday World tento prvek česká cestovní kancelář EXIM tours navíc posiluje tím, že druhý (páteční) večer jeho konání tradičně organizuje vysoce reprezentativní setkání s obchodními partnery v exkluzivním prostředí Smetanovy síně Obecního domu v Praze, v objektu, kde vznikala a 28. října 1918 byla vyhlášena Republika československá. Také tato setkání jsou formou našeho poděkování prodejcům našich produktů, dalším obchodním partnerům, přátelům a významným činitelům. Kromě zábavného programu moderovaného Halinou Pawlovskou bylo jeho součástí vyhlášení našich nejagilnějších obchodních partnerů z řad prodejců zájezdů. V soutěži „Prodejce roku 2006“ zvítězil MAXIM Zlín spol. s r.o., druhý byl LAST.CZ, s.r.o. a třetí eTravel 2004 s.r.o. Mezi přítomnými jsme neméně rádi přivítali i členy pražského diplomatického sboru, někdejšího ministra pro místní rozvoj Mgr. Radko Martínka, generálního ředitele ČSA pana Lašáka, obchodního ředitele České podnikatelské pojišťovny Ing. Jaroslava Besperáta a další osobnosti.
Co se týče brněnského GO, EXIM tours byl jeho partnerem a organizátorům veletrhů GO a Regiontour poskytl ceny do soutěží na podporu osobnostního rozvoje nastupujících profesionálů cestovního ruchu.

V pátek 16. února proběhlo v pražském Planetáriu slavnostní vyhlášení vítězů TTG AWARDS 2007. Ceremoniálu se zúčastnili zástupci státních orgánů, zahraniční hosté, představitelé turistických centrál, leteckých společností, hotelů a cestovních kanceláří. Ceny vám, vítězům, předávali hejtman Středočeského kraje Ing. Petr Bendl, ředitel CzechTourism Ing. Rostislav Vondruška, radní hl. m. Prahy pro cestovní ruch Ing. Milan Richter a další osobnosti. Mohu vám tak teď blahopřát i k tomu, že se zde EXIM tours dostala dvě ocenění: první místo „Nejlepší touroperátor pro Afriku a Střední východ“ a třetí místo v kategorii „Nejlepší touroperátor pro Ameriku“.
Trochu mne překvapilo, na základě jakých ukazatelů je žebříček sestavován, protože, co se týče Ameriky, jsme zde, co do počtu klientů, s velkým odstupem největším českým touroperátorem. Nicméně každé takovéto zviditelnění je pro firmu přínosem.

EXIM tours i v roce 2006 pokračoval v po řadu let stabilní dynamice. Upevnil svou pozici české jedničky na trhu leteckých pobytových a poznávacích zájezdů, když je prodal 238 tisícům klientů.
Jak naše veletržní účasti, tak road show v Praze, Brně a Ostravě i slavnostní večer v Obecním domě v Praze měly za cíl setkat se, rozdistribuovat statisíce našich katalogů, seznámit obchodní partnery s produkty EXIM tours rok 2007 a poděkovat jim za dosavadní spolupráci. Naším cílem je nadále produkovat takové zájezdy, které se budou dobře prodávat. Ostatně klienti dnes již dobře vědí, že nákupem produktů EXIM tours získávají odpovídající hodnotu služeb, a to za vysoce konkurenční ceny. Svých obchodních partnerů – prodejců si nesmírně vážíme, což se snažíme deklarovat nejenom slovy, ale i výší a hlavně bezproblémovým systémem vyplácení provizí. Rád bych zde opakovaně připomněl, že takto pozitivních hospodářských výsledků EXIM tours dosahuje i díky výsledkům svých obchodních partnerů – prodejců zájezdů. Jsem přesvědčen, a naše statistiky to potvrzují, že spolu s námi rostou i naši prodejci, a myslím, že mohu za celou společnost deklarovat, že EXIM tours dělá vše pro to, aby tento trend nadále posiloval.



www.eximtours.cz

Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001