Menu

• nastupuje trend klubové nabídky i realizace organizovaných zájezdů • špičkový bezpečnostní systém zvýhodňuje hotely • Česká podnikatelská pojišťovna myslí na všechny •

Startuje nová etapa závodů o důvěru klientů

26. 12. 2001

Bezpečná dovolená – nová kvalita v poptávce i nabídce
Po jedenáctém září je zcela evidentní, že je nezbytné učinit kvalitativní posun v oblasti bezpečnosti. Zvýšení bezpečí při cestě i pobytu v nabídce je jedinou obranou proti psychologicky i fyzicky obchodně destruktivním vlivům posledních událostí. Dovolenou si chce klient vychutnat, a to včetně cesty. Nikdo se nechce v letadle neustále ohlížet po spolucestujících, kdo z nich by mohl představovat ztělesněnou hrozbu. Stylizovat se cíleně do role „nezúčastněného pozorovatele“ nebo potenciálního akčního hrdiny během cesty je značně nekomfortním a pro převažující většinu cestujících nepřijatelným zahájením či zakončením vlastní dovolené. Proto i v oblasti prodeje zahraničních zájezdů budou čím dál významnější roli sehrávat právě značkové služby nesoucí pečeť zvýšené osobní bezpečnosti.

Klubový charakter nabídky
Jednou z možností je klubový charakter nabídky a realizace organizovaných dovolených – klubové cestování. Lidé i v cestovním ruchu dají přednost takové nabídce, ve které se budou odrážet vyšší záruky osobního bezpečí. Řada z nich ráda uhradí i poněkud vyšší pořizovací ceny takové dovolené. Sami klienti budou ochotně podstupovat vstupní klubové ceremonie, přispívající k vyšší míře bezpečí. A naopak, nebudou chtít cestovat s těmi, kteří budou vstupní bezpečnostní opatření odmítat a na něž nebudou klubové reference. Tento trend ovlivní nejen vývoj cestování na dovolenou, ale i cestování za obchodem. Cestovní kanceláře, které chtějí tímto způsobem operovat, mají právě v této pozářijové době výhodnou šanci začít stavět základy své perspektivní budoucnosti. Právě nyní, více než kdy jindy, startuje v oblasti tvorby a prodeje zahraničních zájezdů nová etapa závodů o důvěru zákazníků.

Argumentace – bezpečnost hotelu
Zmínil jsem se o zahraničních zájezdech a o dopravě. Cestovní ruch je ale i o ubytování a službách poskytovaných v pobytových místech. I zde bude panovat trend daleko větší ostražitosti u vybraných kategorií hotelů. Bude kladen daleko větší důraz na ochranu soukromí, ale i zdraví a majetku hostů. Jako velmi zajímavý příklad bych uvedl postřehy ze své nedávné návštěvy hotelu Holiday Inn Congress Center Prague, kde jsem měl možnost se seznámit se špičkovým bezpečnostním systémem a několikanásobně jištěným technickým zabezpečením, a to při dodržení maximálního komfortu soukromí hostů. Je zřejmé, že tímto směrem, kterým se jako jeden z prvních vydal hotel Holiday Inn Congress Center Prague, půjdou všechny elitní hotely, ať jsou kdekoliv. Jedná se přitom nejenom o technická řešení, ale i o bezpečnostní procedury jak v oblasti ochrany zdraví a majetku, tak i ochrany osobních dat klientů. I tento faktor bezpečí bude mít výrazný vliv na úspěšnost prodeje zájezdů a nabídky ubytovacích možností.

Česká podnikatelská pojišťovna myslí na všechny
Aspekt bezpečnosti bude nabývat na významu i na českém trhu zahraničních zájezdů. Z mých předchozích úvah by si mohl někdo udělat závěr, že se v příštím období chceme dominantně orientovat zejména na příjmově vyšší klientelu. Není tomu tak. Je nám dobře známo sociální složení spotřebitelů na českém trhu a jejich ekonomické možnosti. Právě díky našim zkušenostem a novinkám, s nimiž Česká podnikatelská pojišťovna přišla jako první, jsme dnes jednou ze společností s nejvyšší dynamikou na pojistném trhu. Letní dovolená u moře má v rozpočtu české rodiny jednu z nejvyšších priorit, zrovna tak, jako např. vlastnit automobil. Česká podnikatelská pojišťovna, jako univerzální pojišťovna, vždy stavěla svoji produktovou a obchodí strategii na dostupnosti pro co nejširší škálu českých spotřebitelů. Vedle cestovního pojištění proto nabízí i další cenově výhodná pojištění – životní, důchodové, havarijní pojištění ojetých vozidel atd. Ve spolupráci se Všeobecnou zdravotní pojišťovnou České republiky se nám i v oblasti cestovního pojištění daří dosahovat příznivých cen a zároveň vysoké kvality pojistných produktů. Díky více než třem stům prodejních míst a řadě obchodních zástupců, a to i z řad cestovních agentur a kanceláří, máme výbornou geografickou dostupnost. Našim klientům je neustále připravena pomoci kdekoliv v celém světě asistenční služba společnosti AXA ASSISTANCE, a to v českém jazyce. Dosavadní praxe České podnikatelské pojišťovny potvrdila i v oblasti cestovního pojištění, že se vyplácí myslet na všechny skupiny klientů.

Speciální program pro cestovní kanceláře, hotely a lázně
Speciální program České podnikatelské pojišťovny nabízený cestovním agenturám a kancelářím umožňuje zprostředkovávat několik typů cestovního pojištění dle výše pojistného plnění. Kompletní nabídka obsahuje pojištění majetku cestovních kanceláří, ubytovacích zařízení a lázní, pojištění odpovědnosti z podnikatelské činnosti za výhodné ceny a pojištění odpovědnosti z provozu motorových vozidel za minimální sazby umožněné zákonem.
Proto i v roce 2002 očekáváme další růst počtu našich klientů jak z řad občanů, tak z řad cestovních kanceláří, hotelů a lázní.

Ing. Ctibor Lusk – ředitel úseku generálního ředitele ČPP



www.cpp.cz

www.cestovni-pojisteni.cz

http://ruceni.cpp.cz

Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001