Spolehlivý partner
25. 02. 2001
• Calypso do Egypta, CK Servis do Dubaie, Sezóna do Thajska • v hotelu Praha lukulské hody • sponzory večera Evropská cestovní pojišťovna, Pojišťvna Generali, Znovín Znojmo, Plzeňský Prazdroj a vydavatelství C.O.T. media •
Zkrátka se zmenšuje
Pátek večer 6. února. Místo na tiskové konferenci cestovní kanceláře
Exim Tours od 18.30 v hotelu Praha, sedím v Novoměstském pivovaru
s obchodním ředitelem akciové společnosti Brněnské výstavy a
veletrhy Ing. Břetislavem Fabiánem. Tentokráte ne na jedinečném pivu, ale
na kávičce. Probíráme veletržní tématiku včetně INVEXu a konstatujeme,
že se díky moderním informačním technologiím zmenšuje svět přesto, že
lidé k sobě rozhodně blíž nemají. Spíše naopak. Meditujeme i nad tím,
kam že svět, včetně „Světa jako na dlani“, spěje. Zkrátka se
zmenšuje.
V Praze opět blaze
Blíží se půl sedmé. Nasedáme do tramvaje č. 23 a jedeme směr Pražský
Hrad. Pan ředitel do hotelu Savoy a já do neméně věhlasného neméně
pětihvězdičkového hotelu Praha, kde cestovní kancelář Exim Tours ve
spolupráci s hotelem Praha***** a hotelovým řetězcem TRYP právě pořádá
slavnostní večer pro nejlepší prodejce a obchodní partnery. Vítá mne
paní ředitelka hotelu Praha paní Zdenka Hašková. Mezi tím do hotelu
neustále proudí další a další hosté. Čeká je velmi příjemné
prostředí, spousty dobrého jídla a pití (po celý večer), neutuchající
humor Petra Rychlého, písňové hity v podání bratří Tesaříků, Jana
Toužimského a další atraktivní program. Omlouvám se řediteli Exim Tours
panu Feridu Nasrovi za to, že jsem byl místo na tiskové konferenci
v pivovaru, a že snad až příliš hřeším na to, že Exim Tours není,
drazí čtenářové, jenom Váš, ale i můj spolehlivý partner.
Vyhlášení nejúspěšnějších prodejců
Na nejúspěšnější prodejce cestovní kanceláře Exim Tours čekala velmi
atraktivní odměna. Tři zájezdy pro 2 osoby ze standardní nabídky Eximu.
A tak, na bronzové pozici „Calypso“ pojede do Egypta, stříbrný „CK
Servis“ do Dubaie a zlatý prodejce „Sezóna“ do Thajska.