SIVEK HOTELS nabízí franšízu
21. 05. 2012
S výkonným ředitelem řetězce SIVEK HOTELS panem Viliamem
Sivekem juniorem se potkáváme 3. května 2012 v Kostelci nad Černými lesy
při slavnostním otevření Psychoterapeutického centra „Modré
dveře“.
Pane řediteli, dnešního otevření „Modrých dveří“ se zhostila
řada osobností. Jaké jsou vaše dojmy?
Velice pozitivní. Smekám před svým otcem, který to po pětadvaceti letech
soukromého podnikání dokázal a mohl si za pomoci dodavatelů a dalších
partnerů dovolit zrekonstruovat a adaptovat starý měšťanský barokní dům
na moderní sídlo občanského sdružení „Modré dveře“. Naše
společnost SIVEK HOTELS v něm provozuje terénní kavárnu, která ve
spolupráci s psychoterapeutickými službami bude sloužit k začlenění
zdravotně hendikepovaných lidí do běžného života. V době, kdy se svět
pomalu otřepává z hospodářské krize, se toto opravdu nevidí.
Jak se vyvíjí rok 2012 pro řetězec SIVEK HOTELS?
Začal velmi úspěšně. Výrazně nám v tom pomáhá naše nové webové
rozhraní a zejména skvělý team lidí, který zde je a který velmi tvrdě
pracuje. V Praze provozujeme bezmála pět set lůžek a hledáme další
hotely, které bychom začlenili do naší sítě – ať už formou pronájmu
nemovitosti, nebo poskytnutím franšízy. Momentálně jsme v jednání
s několika subjekty v Praze a se dvěma na Slovensku. Chceme dál expandovat
a zároveň i nadále zkvalitňovat naše hotelové služby. V loňském roce
jsme hodně investovali do vybavení jednotlivých hotelů a věříme, že se
nám naše snaha zúročí, čemuž již nyní vše napovídá.
Proč jste se rozhodli pro vlastní franšízu?
Po téměř pětadvacetiletých zkušenostech víme, co tří a
čtyřhvězdičkové hotely v českém prostředí a na Slovensku potřebují.
Máme dlouholeté zkušenosti s franšízou pod brandem Ramada a dalšími
řetězci, jako je Best Western. Proto jsme se nyní po dlouhém uvážení
rozhodli provozovat všechny naše hotely pod jednou hlavičkou SIVEK HOTELS a
ukončit i šestnáctiletou spolupráci s Best Western. Zkrátka věnovat
veškeré síly značce SIVEK HOTELS. Také bych ji tímto, prostřednictvím
Všudybylu, rád nabídl všem začínajícím či zkušeným hoteliérům,
kteří nemají možnost tak silného zázemí a nemohou si dovolit razantní
marketing a obchodní know-how, kterým naše společnost disponuje.