Setkání s řediteli zahraničních zastoupení CzechTourism
03. 11. 2015
Letos
v létě se uskutečnila série specializovaných seminářů, workshopů a
networkingových akcí, na nichž ředitelé zahraničních zastoupení agentury
CzechTourism předávali své zkušenosti partnerům z privátní a státní
správy v České republice. Jejich týdenní program zahájila 20. července
2015 generální ředitelka Monika Palatková a ředitelka odboru cestovního
ruchu Ministerstva pro místní rozvoj ČR Jitka Mattyašovská.
„Význam každoročního setkání se všemi řediteli našich
zahraničních zastoupení spatřujeme kromě finalizace marketingového
plánování na příští rok především v navázání vztahů mezi
jednotlivými zdrojovými trhy a konkrétními partnery v České republice,
kterým můžeme pomoci vstoupit na daný trh. Naším cílem je budovat
silnější ‚pro-obchodní‘ přínos,“ komentovala generální ředitelka
CzechTourism Monika Palatková.
„Z destinačních seminářů jsme nejvíce pozitivních ohlasů
zaznamenali u prezentací Číny a jihovýchodní Asie, což odpovídá
aktuálnímu vývoji na globálním trhu cestovního ruchu. Přes devadesát
procent účastníků, které jsme po akci oslovili, uvedlo, že uvažují
o spolupráci se zahraničním zastoupením CzechTourism v některé
z prezentovaných destinací, což je skvělé,“ podotkl ředitel
zahraničních zastoupení CzechTourism Jan Herget.
„Letošní workshopy konané v Čechách a na Moravě byly velkou
pobídkou pro tamní společnosti, ale i pro regiony, do nichž ředitelé
zahraničních zastoupení zamířili na studijní cestu. Nalákat více
turistů do regionů Čech, Moravy a Slezska je naší prioritou,“ doplnila
Jitka Mattyašovská, ředitelka odboru cestovního ruchu Ministerstva pro
místní rozvoj ČR.
Díky podpoře Centrály cestovního ruchu Jižní Morava, Centrály cestovního
ruchu Východní Morava a Sdružení cestovního ruchu Střední Morava
ředitelé zahraničních zastoupení návazně zrealizovali dvoudenní
studijní cestu, během níž se seznámili s turistickými atraktivitami
v regionech, na něž budou lákat turisty v nadcházejícím období.
Připravila Martina Fišerová