Cestovní kancelář AZUR REIZEN, s.r.o. je v Česku od roku 1997, kdy tu začala působit jako dceřiná společnost renomovaného holandského touroperátora Azur Reizen. Specializuje se na Tunisko (letoviska Hammamet, Sousse, Monastir, Nabeul, Port El Kantaoui, Mahdia, Bizerta a Tabarka), Egypt (Hurghada a Sharm El Sheikh) a Turecko (Antalya a Alanya). Ve všech pobytových místech spolupracuje s místními renomovanými cestovními kancelářemi. Do Monastiru a na Tabarku létá z Prahy, Ostravy a Brna. Svou nabídkou je s to vyhovět požadavkům širokého spektra zákazníků. V jejích katalozích naleznete přímořské pobyty ve více jak sto hotelech, od nejednodušších až po luxusní pětihvězdičkové, v týdenních, čtrnáctitidenních a 11/12 denních cyklech. Velmi oblíbený a klienty vyhledávaný je její „Club Azura“, který rodinám přináší mnoho výhod. Zejména pak dětem (např. pobyt a stravování i formou all inclusive zdarma aj.). Spolu s výhodami pro děti nabízí AZUR REIZEN v programu „Club Azura“ i řadu sportovních a kulturních aktivit.
Serióznost, kvalita a stabilita
23. 01. 2006
Majitelem české cestovní kanceláře AZUR REIZEN je Mgr. Adel
Dridi, a já se ho začátkem ledna zeptal, jaký byl pro jeho firmu rok
2005.
Obdobně úspěšný jako rok 2004. Splnil naše očekávání. Na dovolené
s námi vycestovalo na dvacet tisíc turistů, tedy asi o patnáct set více
než loni. S rokem 2005 jsme velmi spokojeni. Způsob růstu krok za krokem
naší firmě vyhovuje. Nechceme jej uspěchat. Cestovní kancelář AZUR REIZEN
totiž ve svém hodnotovém systému na první místa klade serióznost, kvalitu
a stabilitu. A prokázat tyto atributy, to chce čas. Ona zhruba patnáctiletá
historie svobodného podnikání na území České republiky v oblasti tvorby
a prodeje zájezdů k teplým mořím dává této podnikatelské strategii za
pravdu. Kdo se na českém trhu trochu orientuje, ví, jak hojně je lemována
neslavnými „pomníky“ těch, kteří to kdy uspěchali. Nikdy jsme proto
nešli do bombastických reklamních kampaní, ani do destinací, které
stoprocentně neumíme, v blahé víře, že to nějak dopadne. Naopak,
zaměřujeme se na zdokonalování svých stávajících produktů a na to,
abychom neopakovali chyby, nejen svoje, pokud se nám kdy staly, ale ani
konkurence. Díky tomuto přístupu jsme nikdy neměli problémy s povinným
pojištěním cestovní kanceláře, ani s naplněním nasmlouvaných kapacit.
Takže z těchto důvodu jsme spokojeni se stávajícím počtem s námi
spokojených klientů.
Zřejmě i z týchž důvodů si produkt cestovní kanceláře AZUR
REIZEN zasluhuje důvěru klientů a je oblíben nejen u nich, ale i u řady
provizních prodejců v Česku. Jaký podle vás bude rok 2006 z hlediska
prodeje pobytových zájezdů?
Neméně úspěšný než rok 2005. Češi velmi rádi jezdí na dovolené
k moři. Dovolená u moře je pro ně stále výraznou prioritou a obdobím,
na které se po celý rok velmi těší. Intenzita prodejů leteckých zájezdů
se každoročně odehrává v přibližně obdobných vlnách. Období, kdy
prodeje kulminují, se střídají s těmi, kdy trh jakoby dřímá a
vyčkává. Dobře se prodává záhy poté, co vyjdou nové katalogy.
Zákazníci využívají slev (obvykle do konce února nebo března) za včasný
nákup spolu s výhodami výběru z celkové, dosud nepřebrané kompletní
nabídky cestovních kanceláří. Vždy se najde dost těch, kteří si
termíny, vytipovaná pobytová místa a hotely rezervují včas. Řada klientů
ale nechává koupi zájezdů na poslední chvíli. Přijdou dva tři týdny
před odletem a mnohdy pak nemohou sehnat zrovna to, co si vybrali, nebo dokonce
vůbec nejsou schopni koupit zájezd v daném termínu do požadovaného
pobytového místa.
V Česku začíná výrazně převažovat poptávka po zájezdech all
inclusive. Vám se tyto pobyty daří nabízet i v hotelích, kde byli
turisté zvyklí na polopenze, a to za ceny, jako kdyby čerpali pouze
polopenze.
To je pravda. Ceny pobytů all inclusive se už opravdu pohybují
v někdejších cenách pobytů s polopenzí. To je umožněno silnou českou
korunou a všeobecným trendem. Např. v Tunisku většina kapacit
s polopenzí přešla na all inclusive. Tento trend samozřejmě klientele
cestovní kanceláře AZUR REIZEN vyhovuje. Našimi zákazníky jsou totiž
v převážné míře rodiny s dětmi. Kromě snazší ekonomické dostupnosti
stravování formou all inclusive proto AZUR REIZEN výrazně zvýhodňuje
poukazy pro děti. Ti, kdo dětem pobyty u moře financují – jejich
rodiče – si to určitě zaslouží.