Menu

Pětihvězdičkový hotel Golden Tulip Savoy Prague představuje skvostnou kombinaci kouzla a tradice starých časů s vymoženostmi moderní doby. Nachází se v diplomatické čtvrti, pár kroků od nejvýznamnějších pražských památek. Od letiště Václava Havla je vzdálen 10 km. Má 55 luxusních prostorných pokojů a 6 elegantních apartmá. Ve všech pokojích jsou mramorové koupelny se sprchovým koutem i vanou a oddělenou toaletou. Volné chvíle zde lze trávit u výtečného pokrmu v restauraci Hradčany, u kávy v Lobby baru či odpočinkem v knihovně u krbu.

Savoy takový, jaký má být

29. 06. 2013

Se Zuzanou Sirovou a Veronikou Sychrovou z obchodního a marketingového oddělení hotelu Golden Tulip Savoy Prague hovořím 4. června 2013 v průběhu Maďarského obchodního fóra, které se koná v hotelové restauraci Hradčany.
Paní Sirová, v úvodu dnešního setkání Jeho Excelence maďarský velvyslanec v Česku pan Tibor Pető ocenil služby a umístění vašeho hotelu.
Pochvala od pana velvyslance těší nejen mne, ale samozřejmě všechny zaměstnance hotelu. Jeho poloha je již od roku 1911 neměnná, co se mění, je tým lidí. Věřím, že s tím, který vytvořila paní ředitelka Alicja Huziuk-Raith, budu pracovat ještě dlouho, protože jsem přesvědčená, že právě díky němu získává Savoy zpět svou slávu. Slova chvály patří všem mým kolegům. Oceňuji zejména paní ředitelku, jejíž zkušenosti z hotelového byznysu jsou velkolepé. Nebojí se nových věcí a váží si profesionality a pracovitosti. Dále našeho F&B manažera Petra Janicha a pro mě nepostradatelnou kolegyni Veroniku Sychrovou.

K tomu Veronika Sychrová okamžitě dodává:
I přes svoje mládí si dovolím poznamenat, že dnes stoprocentně vím, že když dá lidem ředitel prostor k seberealizaci a když starší a zkušený kolega umí přijmout dravost a nápad mladších, vznikne tým, který se pak může radovat z úspěchů – nejen vlastních, ale i dalších kolegů. To vše se zrcadlí v hospodářském výsledku hotelu, který byl vloni výrazně lepší než v předchozích letech. V neposlední řadě máme všichni radost, že se k nám většina korporátních klientů vrací.

Paní Sirová, obměnou F&B managera a vaším příchodem v Savoyi došlo k výraznému posunu.
Je to první hotel, kde jsem po škole pracovala, a přeji si, aby byl také poslední, než půjdu do důchodu. Nastoupila jsem v únoru 2012 a postupovaly jsme s kolegyní krůček po krůčku ke zlepšení spousty věcí, které máme v plánu. Jsem pyšná, že se nám to zatím daří, a s příchodem Petra Janicha je naše práce jednodušší, protože má stejnou vizi jako my.

Veronika Sychrová dodává:
Například dnešní Maďarské obchodní fórum se u nás koná podruhé. Opět jsme místem obchodních jednání, spolupracujeme s ambasádami, ministerstvy a významnými firmami víc, než se tu v posledních letech spolupracovalo. Jeho Excelence velvyslanec Maďarské republiky pan Pető u nás mívá i další setkání včetně pracovních snídaní.

Paní Sirová, nakolik spoléháte na služby globálních rezervačních a distribučních systémů?
Samozřejmě, že je využíváme, avšak spoléháme především na svoje know-how a moji osobní filozofii, že nejdůležitější je mít rád všechny klienty, ať jsou jakkoliv nároční. Sázím na lidskou tvář („face“) a empatii.

Slyšel jsem, že jedním z požadavků klienta, který si u vás rezervoval pokoj, byl výhled na moře.
Ano, to je pravda. Tento požadavek bohužel splnit neumíme. Z terasy našeho Prezidentského apartmá je ale krásný výhled na Černínský palác, Strahovský klášter a Pertřín.


Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001