Pětihvězdičkový hotel Golden Tulip Savoy Prague představuje skvostnou kombinaci kouzla a tradice starých časů s vymoženostmi moderní doby. Nachází se v diplomatické čtvrti, pár kroků od nejvýznamnějších pražských památek. Od letiště Václava Havla je vzdálen 10 km. Má 55 luxusních prostorných pokojů a 6 elegantních apartmá. Ve všech pokojích jsou mramorové koupelny se sprchovým koutem i vanou a oddělenou toaletou. Volné chvíle zde lze trávit u výtečného pokrmu v restauraci Hradčany, u kávy v Lobby baru či odpočinkem v knihovně u krbu.
Savoy takový, jaký má být
29. 06. 2013
Se Zuzanou Sirovou a Veronikou Sychrovou z obchodního a
marketingového oddělení hotelu Golden Tulip Savoy Prague hovořím
4. června 2013 v průběhu Maďarského obchodního fóra, které se koná
v hotelové restauraci Hradčany.
Paní Sirová, v úvodu dnešního setkání Jeho Excelence maďarský
velvyslanec v Česku pan Tibor Pető ocenil služby a umístění vašeho
hotelu.
Pochvala od pana velvyslance těší nejen mne, ale samozřejmě všechny
zaměstnance hotelu. Jeho poloha je již od roku 1911 neměnná, co se mění,
je tým lidí. Věřím, že s tím, který vytvořila paní ředitelka Alicja
Huziuk-Raith, budu pracovat ještě dlouho, protože jsem přesvědčená, že
právě díky němu získává Savoy zpět svou slávu. Slova chvály patří
všem mým kolegům. Oceňuji zejména paní ředitelku, jejíž zkušenosti
z hotelového byznysu jsou velkolepé. Nebojí se nových věcí a váží si
profesionality a pracovitosti. Dále našeho F&B manažera Petra Janicha a
pro mě nepostradatelnou kolegyni Veroniku Sychrovou.
K tomu
Veronika Sychrová okamžitě dodává:
I přes svoje mládí si dovolím poznamenat, že dnes stoprocentně vím, že
když dá lidem ředitel prostor k seberealizaci a když starší a zkušený
kolega umí přijmout dravost a nápad mladších, vznikne tým, který se pak
může radovat z úspěchů – nejen vlastních, ale i dalších kolegů. To
vše se zrcadlí v hospodářském výsledku hotelu, který byl vloni výrazně
lepší než v předchozích letech. V neposlední řadě máme všichni
radost, že se k nám většina korporátních klientů vrací.
Paní
Sirová, obměnou F&B managera a vaším příchodem v Savoyi došlo
k výraznému posunu.
Je to první hotel, kde jsem po škole pracovala, a přeji si, aby byl také
poslední, než půjdu do důchodu. Nastoupila jsem v únoru 2012 a
postupovaly jsme s kolegyní krůček po krůčku ke zlepšení spousty věcí,
které máme v plánu. Jsem pyšná, že se nám to zatím daří, a
s příchodem Petra Janicha je naše práce jednodušší, protože má stejnou
vizi jako my.
Veronika Sychrová dodává:
Například dnešní Maďarské obchodní fórum se u nás koná podruhé.
Opět jsme místem obchodních jednání, spolupracujeme s ambasádami,
ministerstvy a významnými firmami víc, než se tu v posledních letech
spolupracovalo. Jeho Excelence velvyslanec Maďarské republiky pan Pető
u nás mívá i další setkání včetně pracovních snídaní.
Paní Sirová, nakolik spoléháte na služby globálních rezervačních a
distribučních systémů?
Samozřejmě, že je využíváme, avšak spoléháme především na svoje
know-how a moji osobní filozofii, že nejdůležitější je mít rád všechny
klienty, ať jsou jakkoliv nároční. Sázím na lidskou tvář („face“) a
empatii.
Slyšel
jsem, že jedním z požadavků klienta, který si u vás rezervoval pokoj,
byl výhled na moře.
Ano, to je pravda. Tento požadavek bohužel splnit neumíme. Z terasy našeho
Prezidentského apartmá je ale krásný výhled na Černínský palác,
Strahovský klášter a Pertřín.