Roadshow AHR ČR
05. 11. 2018
V Best Western Premier Hotelu International Brno se 19. září
konala další z Roadshow AHR ČR 2018. V jejím závěru jsem o krátká
vyjádření požádal ředitele gastronomických provozů hotelu BWP
International Brno Zdeňka Sedmeru a prezidenta Asociace hotelů a restaurací
České republiky Václava Stárka.
Zdeňku, Best Western Premier Hotel International Brno pojí s Asociace
hotelů a restaurací České republiky letité profesně přátelské
vztahy.
Ano, hotel International je jedním ze zakládajících členů Národní
federace hotelů a restaurací České republiky (NFHR) – předchůdkyně
Asociace hotelů a restaurací České republiky (AHR ČR). Pamatuji, jak se tu
zástupci členských organizací NFHR scházeli v šestnácti lidech. Teď se
výročních konferencí Asociace hotelů a restaurací České republiky
účastní přes dvě stě delegátů a Roadshow AHR ČR kolem stovky.
Co International?
To už se dá nazvat klasikou v Brně. Hostům slouží přes padesát let, a
jak se přesvědčili účastníci dnešní roadshow, stále má co nabídnout.
Lepší a prestižnější místo v Brně se už těžko najde. „Intr“ je
etalonem kvality. Má osvícené akcionáře, kteří do něj pořád
investují. Do lidí, do infrastruktury, techniky, interiérů… Bruselský
styl a tradice se musejí držet, ale kdyby nešel s dobou, nebyl vybaven
špičkovými technologiemi a neposkytoval kvalitní služby, jejichž úroveň
je garantována vysokou odborností a vstřícným přístupem kolegů
zaměstnanců, nemohl by uspět, ať by stál kdekoli.
Václave, jak řekl Zdeněk Sedmera, v Internationalu máte
přátele a kamarády, s nimiž se znáte z dob dávno předtím, než
Asociace hotelů a restaurací vznikla.
Je to tak. V dobách, kdy jsem pracoval v pražském InterContinentalu Praha,
to byl náš sesterský hotel. Jak říkal Zdeněk, mám radost, že Roadshow
AHR ČR jsou čím dál populárnější. V posledních letech jich po Česku
děláme šest ročně. Jejich koncept se osvědčil. Probíráme na nich
hlavně aktuální provozní témata, zatímco celorepublikové konference
Asociace hotelů a restaurací České republiky zahrnují i vizionářské
aspekty. Vývojové trendy, prognózy apod., tedy to, na co se mají hotely a
restaurace do budoucna připravit. Každé Roadshow AHR ČR se účastní
téměř stovka lidí a jsou fantastičtí. Když pak děláme průzkum a
dotazujeme se, nakolik byla pro jejich práci nebo podnikání roadshow
přínosná, ptáme se jich, jestli přijdou na další. Téměř všichni
říkají, že příští rok přijdou znovu, což z roku na rok nabaluje
jejich účast. Měli jsme tak Roadshow AHR ČR, kterých se na jejich
doporučení účastnila až polovina lidí z podniků, které nejsou členy
Asociace hotelů a restaurací České republiky. Pro nás to tak je i cesta,
jak úspěšně oslovovat a do svých řad získávat další členy.
V souvislosti se všemi Roadshow AHR ČR je určitě důležité hovořit
také o partnerech Asociace hotelů a restaurací České republiky v čele
s naším generálním – Pivovary Staropramen, protože i díky nim jsme
schopni pokrývat náklady spjaté s realizací těchto úspěšných
setkání.