Retail Summit 2014: Tisícovka účastníků našla inspiraci do nejisté doby
23. 02. 2014
Retail
Summit, který se uskutečnil ve dnech 4. a 5. února ve čtyřhvězdičkovém
Clarion Congress Hotelu Prague, pojal svůj jubilejní 20. ročník velmi
pragmaticky – zabýval se hledáním cest, jak uspět v dnešních
nejistých časech. Šlo zjevně o téma vysoce aktuální, o čemž svědčí
to, že přilákalo tisícovku účastníků. Retail Summit 2014 tak lámal
rekordy jak v počtu řečníků, tak i propagujících se firem a
registrovaných delegátů. V prvé řadě však vynikal nepřebernou řadou
informací a nápadů, které by každému, kdo má ambici uspět, měly být
důležitou vzpruhou do dalších nelehkých bojů na českém
i středoevropském trhu. Summit otevřeli prezident Svazu obchodu a
cestovního ruchu ČR Zdeněk Juračka a ministr průmyslu a obchodu ČR Jan
Mládek, který špičky českého obchodu ujistil o silném vnímání
významu domácí spotřeby a českého maloobchodu. „Cítím se nejen
ministrem průmyslu, ale i obchodu,“ podtrhl vnímání své nové role.
Více na www.retail21.cz.
Připravila Aneta Zímová, Blue Events.