Menu

REGIONTOUR s historickým úspěchem

27. 11. 2005

Cestování a veletrhy GO a REGIONTOUR patří neodmyslitelně k sobě. Hned na začátku nového roku, od 12. do 15. ledna 2006, budou mít návštěvníci brněnského výstaviště možnost seznámit se s nabídkou turistických možností v regionech, cestovních kanceláří, agentur a zahraničních turistických centrál. Velkou pozornost budí přípravy 15. ročníku veletrhu REGIONTOUR. Ten se totiž bude moci pochlubit historicky největší obsazenou výstavní plochou, nově v pavilonu V. 

Cílem účasti na veletrhu REGIONTOUR
je především přilákat do regionu co nejvíce návštěvníků. V expozicích proto budou představeny nejvýznamnější historické a kulturní památky, přírodní rezervace, sportovní zařízení, tradiční řemesla, folklor apod. Poprvé se zde budou prezentovat také cestovní kanceláře a agentury se zaměřením na domácí cestovní ruch. Představí se například Tourtrend, v jehož široké nabídce objektů doslova ze všech koutů republiky jsou vedle oblíbených chat a chalup k dispozici také rekreační apartmány a penziony. Prezentovat se bude také cestovní kancelář Régio, jejíž specializací jsou pobyty na chatách a chalupách, a CK Hoška tour, která pořádá především turistické zájezdy.

Do pavilonů A1 a A2
zamíří zájemci o nabídku cestovních kanceláří, agentur a zahraničních centrál cestovního ruchu. Návštěvníci se mohou těšit na početnější zastoupení vystavovatelů ze Slovenska a Rakouska. Dále se budou prezentovat země jako Nizozemsko, Chorvatsko, Egypt, Indie, Itálie, Tunis a Řecko. V hale A2 naleznou také speciální expozici e-tr@vel zóna vyhrazenou cestovatelské nabídce na internetu nebo výstavy fotografií cestovatele Jiřího Kolbaby a sdružení Camera incognita. Veletrh GO obsazuje rovněž část volných ploch, kde nebude chybět například předvádění stále populárnějších karavanů a obytných automobilů.

MEETING POINT
Obchodní charakter veletrhů GO a REGIONTOUR bude stejně jako v minulých třech ročnících posílen dvoudenní akcí MEETING POINT – kontraktačními jednáními se zahraničními touroperátory. Hlavním cílem je intenzivní propagace České republiky a zejména jednotlivých regionů v zahraničí, následně pak další růst incomingové turistiky.
MEETING POINT se koná s oficiální podporou Ministerstva pro místní rozvoj ČR a agentury CzechTourism. Během dvoudenního pobytu v doprovodu tlumočníků a asistentů touroperátory čeká prohlídka expozic veletrhů a desítky jednání s českými subjekty incomingové turistiky. Zahraniční účastníci minulých ročníků oceňovali především precizní organizaci, servis a přesný časový harmonogram schůzek.

Propagace regionální turistiky
v České republice je hlavní myšlenkou soutěže GRAND PRIX REGIONTOUR. Soutěž velmi úzce souvisí s workshopem MEETING POINT – touroperátorům je při jednáních třeba předložit celkově zpracovaný produkt, který má přesně vymezený program, poskytované služby a také cenu. Záměrem organizátorů třetího ročníku soutěže je tedy iniciovat tvorbu nových turistických produktů a ve spolupráci s odbornými institucemi ocenit ty nejzdařilejší.

Doprovodné programy
Brněnské veletrhy cestovního ruchu nepřitahují jen příznivce organizované turistiky, ale jsou také oblíbeným dostaveníčkem individuálních cestovatelů, milovníků adrenalinových sportů a dalších dobrodruhů. Nejpádnějším důkazem je doprovodný festival cestovatelských filmů, fotografií a publikací GO KAMERA, na který se do Kongresového centra na brněnském výstavišti každoročně sjíždí několik tisíc posluchačů z celé České republiky. Také letošní devátý ročník bude seriálem poutavých přednášek, projekcí a besed se zajímavými osobnostmi.





www.bvv.cz/go

Praktické informace pro návštěvníky
12. – 13.1.2006 dny pro odborníky
14. – 15.1.2006 dny pro veřejnost

Otevírací doba:
10.00 – 18.00 hod.
v neděli jen do 16.00 hod.

Archiv vydání

2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001